Avatar billede fredud Nybegynder
24. januar 2008 - 11:44 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Spiral lignende objekter

Hej hej,
Vil høre om nogen har en ide til hvordan man lave de spiral lignende objekter som vist på dette billede: www.peaceout.dk/spiral.jpg (dem ved siden af personerne)
Avatar billede dortek Nybegynder
24. januar 2008 - 11:51 #1
Tegn evt. 3 streger der buer og krydser hinanden (det er en flot effekt hvis de krydser hinanden og har forskellige farver).

Brug herefter BLEND TOOL til at blende de 3 streger sammen. Husk at du kan dobbeltklikke på BLEND TOOL og sætte antal trin mellem stregerne, så du får det ønskede resultat.
Avatar billede fredud Nybegynder
24. januar 2008 - 12:11 #2
Cool, tror nogenlunde jeg har fundet udad det. Har du mulighed for at lave en ai fil hvor det er lavet? Bare så jeg har et udgangspunkt?
Avatar billede dortek Nybegynder
24. januar 2008 - 12:49 #3
Du kan se her: http://www.klemensen.dk/experten/

Så kan du selv udvide med mere avancerede streger og mådem de krydser hinanden på - god fornøjelse

;-)