Avatar billede nibby Nybegynder
23. januar 2008 - 21:10 Der er 1 kommentar

Signatur - logo danser

Hej

Jeg har forsøgt at lave en signatur i Outlook, med et logo.

Jeg sætter den op således:
Indstillinger
Mail opsætning
Signatur
Create New
Advanced Edit

Så åbnes der et word lign. dokument, hvor jeg sætter tekst/adresse info op i en celle til venstre, i en tabel.
Og logo i højre celle af samme tabel.
Hvis jeg bruger denne metode, er mit logo ikke med i mailen 50 % af gangene.

Hvis jeg dropper tabellen, og placere logoen selv, ved at vælge at de skal være bag ved teksten. (jeg placerer det til højre for teksten). Men logoet hopper og danser, men jeg ser det først når jeg sender prøve mail til mig selv, i en anden mail konto, eller folk kommentere det.

ÆV!

Så hvad skal jeg så stille op.
Noget gør jeg jo forkert, siden det ikke virker optimalt...
Avatar billede kaw_75 Nybegynder
28. januar 2008 - 22:54 #1
Hvilken outlook version har du ? Du skriver at det kun virker 50% af gangene når du ikke laver logo i tabel - gør du noget specielt der for at få det til at virke? Evt. en bestemt mail adresse du sender til eller er det når du besvarer en mail eller opretter en ny?