Avatar billede x3ro Nybegynder
21. januar 2008 - 23:48 Der er 9 kommentarer

Færdiggørelse af webshop!

Hej Eksperter,

Jeg er kommet i lille tids-/programmeringspres, og kan derfor ikke færdiggøre webshoppen selv - derfor kunne det være super fedt hvis en hurtigt arbejdende person ville hjælpe mig færdig.

Jeg mangler at programmere en kurv, og implementere betalingsmodulet (Fribetaling.dk).

Der gives kr. 500 for opgaven.

Projektet skal være færdiggjort senest torsdag d. 24.01.2008!

På forhånd tak.
Avatar billede diggerx Nybegynder
22. januar 2008 - 00:14 #1
500 Kr !!!! Det er jo heeeeelt viiiildt!!!!
Avatar billede x3ro Nybegynder
22. januar 2008 - 00:25 #2
hvad vil du da kræve?
Avatar billede thesurfer Nybegynder
22. januar 2008 - 00:32 #3
Bare en note:

Det koster normalt i sted mellem 200 kr/time (typisk private) og 1000 kr/ time (typisk virksomheder)..

Så, for 500 kr kan man få ca ½ time til 2½ times arbejde.. og det er ikke meget..
Avatar billede thesurfer Nybegynder
22. januar 2008 - 00:37 #4
..afhængig af om det er en private person, eller et firma, kan en webshop komme til at koste 10.000 kr - 15.000 kr..

Du skriver "mangler at programmere en kurv", og har ikke rigtigt beskrevet hvad det er der mangler, og hvor mange timer du regner med at der mangler..

En webshop består normalt ikke af meget andet en end database og en kurv, så det er næsten 50% af arbejdet.. måske svarende til ca 5.000 kr - 7.500 kr..
(ja, ok, der er også noget webdesign.. som koster ekstra..)

Disse priser er fiktive, og er hvad jeg mener at man kan forvente.. jeg har dog ikke nogen reel indblik i hvor meget det virkelig vil koste..
Avatar billede nicolai_thomsen Nybegynder
22. januar 2008 - 14:51 #5
Er der tale om asp ? Du beskriver det ikke særlig detaljeret.

Hvis det er asp, vil jeg gerne tage opgaven, dvs. kurv og pbs-integration - uden grafisk design..
Min pris er 550,- i timen og jeg vil tro det tager 2 dage, alt afhængig af din egen kode :-)
Jeg kan starte med det samme.
Jeg vil dog gerne se koden inden jeg endeligt påtager mig opgaven.
Skal designet også bearbejdes kan der hurtigt gå en dag mere, men det kan vi aftale nærmere.
Avatar billede studious_design Nybegynder
22. januar 2008 - 18:48 #6
Jeg kan kun støtte op om thesurfers kommentarer...

Det er da altid muligt at finde nogen der kan gøre det til 500,- spørgsmålet er om det i sidste ende er det værd... både tids- og kvalitetsmæssigt.

Med venlig hilsen    Emil Larsen

Manager, Studious Design

[T]: 24 81 56 81
[M]: info@studiousdesign.dk
[W]: www.studiousdesign.dk
Avatar billede deurell Nybegynder
23. januar 2008 - 10:00 #7
Jeg støtter op.
Men newbie-dk har vel fanget pointen?
Det ville i øvrigt være en god ide at skrive om det fx er ASP, php og databasetype.
PS. Newbie...held og lykke med at gøre det færdigt....
Avatar billede bauerdata Nybegynder
23. januar 2008 - 17:33 #8
www,plone.org
http://plone.org/products/easyshop
gratis systemer som blot skal tilpasses ganske lidt.
Avatar billede euhp Nybegynder
18. marts 2008 - 14:11 #9
Jeg vil også sige:

Newbie, prøv at holde opgaveområdet seriøst. 500 kr. for en webshop er dælen dytteme ikke særlig seriøst. De fleste udviklere tager 25.000 for en sådan.