Avatar billede fisken85 Nybegynder
21. januar 2008 - 22:13 Der er 8 kommentarer

Audio driver til HP DV9545eo (windows XP)

Hej, har formateret min HP DV9545eo således jeg fik windows xp professionel med service pack 2 ind i stedet for windows vista som må siges at være meget skuffende.

Fik som forventet en del problemer med drivere, som der også har været tidligere spørgsmål om. Takket være disse forums har jeg fået installaret de fleste drivere, på nær EN!(og Lan kort, men bruger jeg ikke)

Kan ikke få installeret mit lydkort. Er der nogle der ved hva det er for et lydkort der sidder i min bærbar? (producent, type osv.) så må det kunne lade sig gøre at finde en driver, der vil virke så nogleunde, hvis jeg finder ud af typen. På forhånd tak for jeres hjælp :)
Avatar billede off-line Nybegynder
22. januar 2008 - 00:11 #1
Prøv og se om du ikke kan finde det med Everest.
http://www.majorgeeks.com/download4181.html
Avatar billede falexp Nybegynder
22. januar 2008 - 06:43 #2
Har selv måtte turen igennem med et par fra HP, prøv at tjekke driverne på http://www.driver-agent.com mener helt bestemt det var den vej jeg fik rettet maskinerne ind til XP..
Avatar billede fisken85 Nybegynder
22. januar 2008 - 21:51 #4
Tak for svarene, prøver dem indtil jeg finder noget der virker :)
Avatar billede off-line Nybegynder
04. februar 2008 - 13:41 #5
Var der noget som virkede?
Avatar billede fisken85 Nybegynder
04. februar 2008 - 14:11 #6
Ja, på en måde... fandt ud af at man skal køre et andet program først for at computeren kan finde hardwaren til lydkortet. Først derefter kan man installere driver til lydkortet. Kan ik huske hvad programmet hed, men hvis du skal bruge det kan jeg nok godt finde det igen
Avatar billede haverslev Novice
04. februar 2008 - 14:25 #7
Det er nok chipset driveren du tænker på.
Den skal normalt installeres først og derefter de andre drivere.
http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar
Avatar billede haverslev Novice
20. marts 2008 - 21:14 #8