Avatar billede grube Nybegynder
21. januar 2008 - 12:56 Der er 5 kommentarer

Excel: Kopier tekst+kommentar(billed) til nyt ark.

Jeg har et problem, Når jeg prøver at kopier en celle hvor der er tekst + kommentar (hvori der popper et billede op) når man hovere over det. Er det muligt at kopier det til et nyt ark. For når jeg prøver kopier den kun teksten og vil gerne have kopieret begge(tekst + kommentar).
Tak.
Avatar billede luffeladefoged Praktikant
21. januar 2008 - 15:42 #1
Er ikke helt 100 på hvad det er for et billed, men som regel kan man få det hele med over hvis du klikker på feltet over 1 i rækker og til venstre for A i kolonner, således at hele arket bliver highlighted - og så kopiere.
Hilsen Luffe
Avatar billede grube Nybegynder
21. januar 2008 - 16:02 #2
Det virkede ikke den kopier alt undtagen kommentaren
hilsen Grube
Avatar billede excelent Ekspert
21. januar 2008 - 19:18 #3
CTRL+C
skift til ark marker celle og tast enter
Avatar billede grube Nybegynder
22. januar 2008 - 11:34 #4
Det virkede ikke med Ctr+c

Den kopier teksten men ikke kommentarten(inhold billed)

Mvh Grube
Avatar billede luffeladefoged Praktikant
22. januar 2008 - 19:50 #5
Normalt ville en billede blive kopieret over, men er lidt usikker på hvad det er du kalder "billede". Er det muligt kan du sende sheet'et til luffe_ladefoged snabela hotmail punktum com, så kan jeg måske se hvad det er for et billede?