Avatar billede laban1977 Nybegynder
21. januar 2008 - 11:31 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Vedhæfte egen kommentar til mail

Er der mulighed for at vedhæfte en egen kommentar til en mail i outlook? Fx en mail med en opgave der skal løses, hvortil man gerne vil vedhæfte en egen reminder om at "husk at tage udgangspunkt i XX-filen, husk at videresende til XX" eller lignende.

Der er naturligvis follow-up/reminder, men det fungerer kun til at huske en mail til et givet tidspunkt.
En mulighed er også at videresende til sig selv, men så mister man hvem afsenderen er, så man ikke senere kan finde den mail man kan huske var fra Niels...

Kort - jeg søger altså en slags "post-it-note" der kan vedhæftes en mail...
Avatar billede martinpurdy Nybegynder
22. januar 2008 - 10:23 #1
Afhængig af hvilken version af office du kører, kan du lægge mailen over i onenote, som er designet til at tage noter
Avatar billede laban1977 Nybegynder
22. januar 2008 - 11:40 #2
Nu kender jeg ikke lige onenote, men svarer det i realiteten ikke bare til at klippe over i word og skrive min kommentar der?

Det der er vigtigt er, at jeg kan finde kommentaren i forbindelse med mailen - hvis jeg bruger onenote, kan jeg så se på mailen, at der er en kommentar i onenote vedr. mailen?
Avatar billede martinpurdy Nybegynder
22. januar 2008 - 11:54 #3
Det giver ikke nogen indikation i outlook af at den er sendt til onenote, men det er muligt at højreklikke på mailen og sige "Send til onenote" hvorefter hele mailen bliver overført til onenote, hvor man så kan skrive sine egne noter.

Men det kan godt være det ikke er det du efterlyser.

Martin
Avatar billede laban1977 Nybegynder
22. januar 2008 - 14:55 #4
Nej desværre,

Det vigtige er, at noten er i forbindelse med mailen - netop for at være sikker på at opdage/huske det der står i noten, når man vender tilbage til mailen.

Men tak for forslaget :o)