Avatar billede maleki Nybegynder
20. januar 2008 - 12:10 Der er 4 kommentarer

Kom udenom "Insert SIM"

Hej,

Jeg har fundet min gamle Sony E K610i frem. Den er sim-låst til Sonofon. Der ligger stadig nogle filer på den som jeg godt kunne tænke mig at få adgang til. Jeg har ikke længere et Sonofon abonnement, og derfor intet simkort fra dem. Når jeg starter den op kommer der så "Insert SIM" frem. Er der nogen måde at bypasse dette på? Altså bare så man kan få adgang til telefonen?

Mvh
Dennis Maleki
Avatar billede mortensen Nybegynder
20. januar 2008 - 12:55 #1
Hvis muligt; Det nemmeste er jo nok at låne et sonofon kort af en kammarat.
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. januar 2008 - 20:02 #2
Lige så nemt er det nok at ringe til sonofon og få koden - den kan man jo få oplyst efter 6 mdr...
Avatar billede mortensen Nybegynder
24. januar 2008 - 08:45 #3
Bemærk at selv om tlf er låst til Sonofon, kan du i mange tilfælde godt bruge kort fra andre firmaer blot de benytter Sonofons net (og ikke TDC).
Avatar billede mortensen Nybegynder
05. maj 2010 - 04:25 #4
Fandt du en løsning ?