Avatar billede fjollerik Nybegynder
19. januar 2008 - 20:54 Der er 9 kommentarer

Windows skal ikke vise mig fejlrapportering

Hej exp'er!!

Når min computer lukker et program ned pga en fejl, kommer der sådan en Fejlrapportering frem hvor den siger noget med "windows har lukket dette program pga et eller andet"
(kan ikke huske præcist hvad der står)
Jeg har gjort sådan at man ikke skal trykke "ok" eller "send fejl" (sende fejlen til windows)
Men nu kommer der kun så jeg skal trykke "luk"...

problemet er så bare at jeg vil gerne have den til slet ikke sige noget.. hvis der kommer en fejl skal den bare lukke det ned..
Jeg har nemlig et program køente som starter programmet igen hvis det går ned.. MEN programmet vill ikke starte fordi jeg skal trykke på den "luk box"...

Håber i kan hjælpe mig :D
Avatar billede fjollerik Nybegynder
19. januar 2008 - 20:56 #1
HAHA!! efter jeg skrev kom fejlen jo!!
Her er præcis hvad den siger

http://www.yellowside.dk/fejl.jpg
Avatar billede w13 Novice
19. januar 2008 - 21:00 #2
Ja, det der HLDL-program fucker lidt op. Hvad er det for et program?
Avatar billede fjollerik Nybegynder
19. januar 2008 - 21:02 #3
ja jeg ved godt den fucker op..
Jeg bruger FireDaemon.. den starter min HLDL server igen når den fucker op...
Avatar billede rebecca Novice
19. januar 2008 - 23:57 #4
Skriv regedit i kør og find og ændre denne nøgle >>> [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\PCHealth\ErrorReporting]
"DoReport"=dword:00000001
Avatar billede gratis Nybegynder
20. januar 2008 - 14:23 #5
det kan også klares her:
|Højreklik Denne Komputer|Egenskaber|Avanceret|Start og Genoprettlese|Fejlraporterring|
Avatar billede fjollerik Nybegynder
20. januar 2008 - 14:27 #6
Super ;D smider du ikk et svar ?
Avatar billede gratis Nybegynder
20. januar 2008 - 14:38 #7
Hej, jeg samler ikke på point, så snup dem selv, eller fordel dem som du synes :)
Avatar billede fjollerik Nybegynder
05. marts 2008 - 16:18 #8
GRATIS!! SMID ET SVAR ;D
Det var dit svar jeg brugte og det hjalp mig virkelig.. ellers ville mit FireDaemon program ikke genstarte programmet.. (pga der kom den box man skal klikke ok til)
Avatar billede gratis Nybegynder
07. marts 2008 - 13:13 #9
jeg samler stadigt ikke på point, så snup dem nu selv ikk :)