Avatar billede hiiktor Nybegynder
19. januar 2008 - 17:35 Der er 45 kommentarer og
1 løsning

Sletning af bruger?

Hej, jeg er ved at være træt af denne bruger, så jeg ville høre om en af supporterne kunne slette denne for mig?

Hilsen Viktor.
Avatar billede mugs Novice
19. januar 2008 - 17:38 #1
Hvis du går ind på din egen side, burde det være muligt for dig at slette den selv.

http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=hiiktor&Esession=d4d3fb73af50ff6c02d488b144f2ee76

Og spørgsmål om eksperten er normalt gratis.
Avatar billede vejmand Juniormester
19. januar 2008 - 17:49 #2
Klik på dit navn ude til venstre, under "Dine data" -> Luk konto
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
19. januar 2008 - 17:51 #3
hiiktor: Har du flere konti?
Avatar billede vejmand Juniormester
19. januar 2008 - 17:58 #4
Du bør også lige lukke dine spørgsmål inden du lukker din konto: http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_creator=hiiktor&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on
Avatar billede hiiktor Nybegynder
20. januar 2008 - 16:51 #5
Nej, kun denne.
Avatar billede hiiktor Nybegynder
20. januar 2008 - 16:55 #6
Nu fandt jeg så ud af hvordan jeg lukkede min konto, men ikke hvordan jeg lukker mine spørgsmål?
Avatar billede mugs Novice
20. januar 2008 - 16:58 #7
Ved at acceptere et svar. Hvis der kun er kommentarer, så læg et evar selv og accepter det med en forklaring hvorfor du tager dine point igen.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
20. januar 2008 - 17:11 #8
Hvis din konto er lukket, kan du vel ikke skrive her!
Avatar billede mugs Novice
20. januar 2008 - 17:19 #9
Ha - Godt fanget akyhne, men mon ikke han blot har fundet ud af hvordan og lukker spørgsmålene og derefter kontoen. Det ser jeg frem til.
Avatar billede hiiktor Nybegynder
21. januar 2008 - 14:13 #10
Jeg ved hvordan jeg lukker kontoen, men ikke mine spørgsmål..
21. januar 2008 - 14:40 #11
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
21. januar 2008 - 17:02 #12
Hvorfor vil du egentlig lukke kontoen?
Avatar billede hiiktor Nybegynder
23. januar 2008 - 12:48 #13
Har ikke brug for den mere.
Avatar billede mugs Novice
23. januar 2008 - 12:56 #14
Jamen så slet den dog!!!!!
Avatar billede hiiktor Nybegynder
24. januar 2008 - 09:17 #15
Det er det jeg stadig ikke kan finde ud af.
Avatar billede mugs Novice
24. januar 2008 - 09:34 #16
Tryk på dit brugernavn, så kommer du ind på din personlige side og kan slette din  konto der. Men hvad med din kommentar 20/1 Kl 16:55:30:

Nu fandt jeg så ud af hvordan jeg lukkede min konto, men ikke hvordan jeg lukker mine spørgsmål?
Avatar billede hiiktor Nybegynder
25. januar 2008 - 12:16 #17
Nå, så man sletter brugeren ved at lukke kontoen. Endelig fattede jeg den. Men hvordan lukker man sine spørgsmål?
Avatar billede mugs Novice
25. januar 2008 - 12:20 #18
Ved at acceptere et svar. Er der kun kommentarer kan du selv lægge et svar og accepter dette.
Avatar billede vejmand Juniormester
25. januar 2008 - 12:24 #19
Kommentar: karise_larry 21/01-2008 14:40:16

hiiktor >> Du må lige forklare hvad det er du ikke forstår, du har jo fået svaret flere gange nu???
Avatar billede hiiktor Nybegynder
26. januar 2008 - 09:33 #20
Wtf?

Undskyld, jeg fatter stadig ingenting. Hvor er svaret på mit spørgsmål? :s
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
26. januar 2008 - 09:57 #21
Supporterne, altså coadmins har mulighed for at slette dig, men gør det kun hvis du laver rav i den. Hvis du mener dine indlæg skal slettes, kan dette nok ikke lade sig gøre. Er det det du mener?
Avatar billede mugs Novice
26. januar 2008 - 10:08 #22
hiiktor > Du har jo selv skrevet svaret 25/1 Kl 12:16:45.

Det her er simpelthen ved at blive for latterligt!
Avatar billede hiiktor Nybegynder
28. januar 2008 - 11:33 #23
Vi må have misforstået hinanden. Svaret d. 25/1 kl. 12:16:45 var jo svaret på at jeg godt vidste hvordan jeg lukkede kontoen. Det jeg spørger om er hvordan man lukker sine spørgsmål.

Til akyhne: Ja, det er lige præcis det jeg mener!
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
28. januar 2008 - 15:14 #24
Det lader sig ikke gøre, da spørgsmål oprettet på eksperten er for alle brugere. Man skal have en exeptionel grund for at få slettet et spørgsmål, såsom at man er kommet til at putte egne personlige oplysninger på sitet, eller lignende.

Hva der årsagen til du vil have dem slettet?
Avatar billede hiiktor Nybegynder
29. januar 2008 - 22:55 #25
Jeg har bare ikke brug for den mere?
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
29. januar 2008 - 23:03 #26
Det har andre måske der støder på de spørgsmål du har oprettet. Måske har de samme problemer. Det er også en af formålene med Eksperten. Derfor kan de ikke blive slettet.
Avatar billede hiiktor Nybegynder
30. januar 2008 - 17:06 #27
Okay? Men det eneste jeg vil er at slette min bruger? Det kan da ikke være så besværligt?
Avatar billede mugs Novice
30. januar 2008 - 17:09 #28
Hvorfor fanden sletter du den ikke bare - Du kan blot læse svarene, så har du opskriften. Desuden har du selv 20/01-2008 16:55:30 skrevet, at dy ved hvordan du lukker din konto.

Jeg er mest tilbøjelig til at tro, at du tager pis på os!
Avatar billede snowball Novice
30. januar 2008 - 20:14 #29
hiiktor: Når du har lukket dine åbne spørgsmål - http://www.eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&spm_creator=hiiktor&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp - så skal jeg nok lukke din bruger. Hvis du er i tvivl om hvordan man lukker et spørgsmål, så prøv og læs http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar og http://expfaq.dk/luk_spm#luk_spm

Alt hvad du har skrevet vil dog blive på Eksperten da det teoretisk set kan hjælpe andre der evt. måtte have samme problemer som du selv har spurgt om.

Snowball / Admin
Avatar billede hiiktor Nybegynder
30. januar 2008 - 22:59 #30
mugs: Jeg viste ikke at "lukke konto" var det samme som at slette sin bruger, måske ikke særlig godt tænkt af mig, men jeg spilder sgu ikke min tid her med at tage pis på dig/jer.
Avatar billede hiiktor Nybegynder
30. januar 2008 - 23:08 #31
Har jeg ikke acceptere mine spørgsmål nu?
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
30. januar 2008 - 23:20 #32
Nej, http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_creator=hiiktor&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on

Prøv at læse der hvor admin henviser til. Der er blå flag ud for de lukkede spørgsmål.
Avatar billede hiiktor Nybegynder
31. januar 2008 - 11:33 #33
Ja, men her i bunden står der jo ikke "Accepter" & "Afslå". Når jeg vil markere brugernavnet "snowball" for at acceptere svaret, er der jo ingen steder her hvor der står accepter. Hvis i kan forstå?
Avatar billede mugs Novice
31. januar 2008 - 12:07 #34
Det er fordi der kun er lagt kommentarer og ikke svar. Kun svar kan accepteres. Læg et svar selv og accepter det.
Avatar billede hiiktor Nybegynder
31. januar 2008 - 22:57 #35
Okay.
Avatar billede hiiktor Nybegynder
31. januar 2008 - 23:07 #36
Argh! Nu er jeg godt nok træt af af det her. Når jeg accepterer mit eget svar, kommer der bare en besked frem hvor der står: ""
Avatar billede snowball Novice
31. januar 2008 - 23:07 #37
Så mangler du bare at acceptere alle dine egne svar.

Dette gør du ved at vælge dit eget navn i boksen til venstre INDEN du klikker på Accepter knappen :)
Avatar billede hiiktor Nybegynder
31. januar 2008 - 23:07 #38
Argh! Nu er jeg godt nok træt af af det her. Når jeg accepterer mit eget svar, kommer der bare en besked frem hvor der står: "Dit spørgsmål er besvaret, og du bedes derfor acceptere de svar som passer til dit spørgsmål og afvise de forkerte. Dette gøres under indlæggene." Jeg har prøvet med både Firefox og Explorer, den siger det samme på begge browsere.
Avatar billede hiiktor Nybegynder
31. januar 2008 - 23:08 #39
Der er heller ikke nogen blå fane fane, selvom jeg har accepteret mit eget svar, blå fane som står får at der er kommet et svar som er accepteret. Jeg kan bare ikke finde ud af det her..
Avatar billede snowball Novice
31. januar 2008 - 23:10 #40
Prøv og læs min kommentar 31/01-2008 23:07:27
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
31. januar 2008 - 23:20 #41
Avatar billede hiiktor Nybegynder
01. februar 2008 - 10:47 #42
Nu står der "Accepteret svar" i bunden af mine spørgsmål. Har jeg så ikke gjort det rigtigt?
Avatar billede snowball Novice
01. februar 2008 - 12:30 #43
Jo, dine spørgsmål er nu lukket.

Skal jeg stadig lukke din bruger?
Avatar billede hiiktor Nybegynder
02. februar 2008 - 14:16 #44
Okay. Ja, det må du gerne.
Avatar billede snowball Novice
02. februar 2008 - 20:44 #45
Brugeren "hiiktor" er hermed sat inaktiv!

Snowball / Admin
Avatar billede mugs Novice
02. februar 2008 - 21:06 #46
Det var dog en herlig ting :0)