Avatar billede anderslund78 Praktikant
18. januar 2008 - 10:55 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Problemer med at forwarde mail fra mailserver

Jeg har et domæne på gratisdns og har købt en mailserver ude i byen, som skal håndtere en email-adresse med mit domæne og forwarde mail hertil videre til en anden mail-adresse.

Jeg har sat en URL-foward op på domænet og så har jeg ændret Cname og oprettet MX records. URL-forwarden virker, men der er ikke hul igennem til mail serveren. Mail-adressen som mailsene skal forwardes til er også oprettet på mailserveren. Er der nogle der kan fortælle, om der er et problem med min opsætning?

Vært            Kanonisk navn    TTL    Ændring
*.mitdomæne.dk    mitdomæne.dk

MX (@Vært -> A record mailserver)
Vært            Mail udveksler    Præference  TTL      Ændring
mitdomæne.dk    mailscan.mailudbyder.com    40            43200

mitdomæne.dk    ice.mailudbyder.com          10        43200
Avatar billede hojben Novice
18. januar 2008 - 12:21 #1
hvilken fejl får du?
Avatar billede anderslund78 Praktikant
18. januar 2008 - 12:29 #2
Mailen kommer ikke igennem og jeg kan heller ikke finde den i Inboxen på mailserveren og jeg får ikke nogen mailerdaemon eller andre fejlmeddelser.
Avatar billede riversen Nybegynder
18. januar 2008 - 20:12 #3
kan vi evt. få noget mere håndgribeligt... hvad hedder domænet og udbyderen... Der er ikke noget farligt i at opgive disse detaljer, da det jo alligevel er offentligt tilgængeligt gennem netop DNS
Avatar billede anderslund78 Praktikant
12. februar 2008 - 20:59 #4
Det var spamfilteret der var sat forkert op