Avatar billede bongii Nybegynder
17. januar 2008 - 12:44 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Vis resultater ved udtræk fra db

Hej.

Jeg har en stor database hvor det tager lang tid bare at udskrive alle poster. Når jeg skal lave opdateringer på posterne, kunne jeg godt tænke mig at posten udskrives når sql koden er færdig med en post, således jeg løbende kan se hvor langt den er og hvad der sker.

Kan det lade sig gøre, eller kan den kun vise det hele på én gang.?
Avatar billede fiasko Nybegynder
17. januar 2008 - 13:30 #1
Altså er det problem løsning? sådan at det du opdaterer det vil du gerne se, inden du skriver det ind i database ?
Avatar billede bongii Nybegynder
17. januar 2008 - 13:37 #2
nej når den har skrevet én post, skal posten udskrives, hvorefter scriptet går igang med at behandle den næste post.
Avatar billede fiasko Nybegynder
17. januar 2008 - 13:42 #3
hmm det ved jeg ikke lige hvordan man kan gøre. hvad er fordelen ved det ?
Avatar billede bongii Nybegynder
17. januar 2008 - 13:51 #4
At jeg kan se hvor langt den er nået hvis der sker fejl. Det tager op til 30 minutter at køre et script.
Avatar billede fiasko Nybegynder
17. januar 2008 - 13:57 #5
ahhhh
jamen det kan jeg godt se problemet i ...
Men jeg ved ikke lige hvordan du kan gøre det. Men opdaterer du hele databasen på en gang da ?
Avatar billede goose Nybegynder
17. januar 2008 - 19:05 #6
30 minutter - hvad hulen er det for et script?

/Goose
Avatar billede mitbrugernavn Praktikant
17. januar 2008 - 21:18 #7
jeg har en database med 25000 poster det tager under 1 minut at opdatere alle poster der - det må da være hele den danske befolkning du har der ;-)))))
Avatar billede bongii Nybegynder
18. januar 2008 - 09:28 #8
Dvs. det ikke kan lade sig gøre..
Avatar billede bongii Nybegynder
20. januar 2008 - 11:22 #9
Lukket