Avatar billede svelmoe Nybegynder
17. januar 2008 - 11:33 Der er 1 kommentar og
1 løsning

database design til klippekort.

Hejsa.
Jeg har lavet et klippekort, men sidder og er lidt forvirret over hvordan jeg skal bygge databasen op til det.

funktionalitet:
kunden kigger på klippekortet som er illustreret grafisk som et dsb klippekort. Der er 10 klip på kortet, som vær svare til 30 minutters support. ud for hvert klip som er brugt, står datoen som klippet er blevet taget. og ved klik på datoen kommer der en kommentar/hvad klippet er blevet brugt på.

admin: konsulenten som har supportet kunden registrere vær gang han har supportet, på hvad (beskrivelse) og hvor lang tid (minutter INT)og sine initialer.

klippekortet trækker automatisk et klip vær gang der er lagt 30 min ind oveni. (1klip brugt=30min, 3 klip brugt=90min...)
og skriver selv den senest indtastede forekomst's dato ved det brugte klip.

en der kan hjælpe mig i min forvirring?
Avatar billede svelmoe Nybegynder
17. januar 2008 - 11:56 #1
Avatar billede svelmoe Nybegynder
18. januar 2008 - 13:26 #2
lukker