Avatar billede eksplayer Nybegynder
17. januar 2008 - 01:03 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvordan er disse tabs lavet?

Hvordan er tabs'ne med skiftende indhold på denne side lavet?

http://www.cmsmadesimple.org/

Det er dem i højre side med roll-overs på Features, Modules, Design og Development.
Avatar billede olebole Juniormester
17. januar 2008 - 01:51 #1
<ole>

Selve fanerne er et ul-element, der er stylet. Derudover er der et script, som viser/skjuler et antal div med indhold ved mouseover på de enkelte li-elementer, som udgør fanerne

/mvh
</bole>
Avatar billede olebole Juniormester
17. januar 2008 - 01:52 #2
- kik i koden, hvor du kan finde både markup, CSS og script  ;o)
Avatar billede eksplayer Nybegynder
20. januar 2008 - 20:12 #3
Takker for forklaring, smid et svar så jeg kan uddele point
Avatar billede olebole Juniormester
20. januar 2008 - 22:43 #4
Ellers tak. Læg selv et svar og accepter det. Så venter vi til en anden gang, hvor der er lidt mere kød på  ;o)
Avatar billede eksplayer Nybegynder
28. januar 2008 - 12:53 #5
ok