Avatar billede ranni Forsker
16. januar 2008 - 22:45 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Adobe premiere 3.0 og 4

Hvad pokker laver jeg nu forkert ????????????
Jeg har Elements 6 og der medfølger Premiere 4
Instl. 4 eren men kan ikke starte op Melding : Indgangspunktet ikke fundet
Afinst og instl og repair ingen ændring.
Prøver at instl. 3.0: Den starter op med logo og scanner men forsvinder uden melding.
jeg er sikker på det er en 45 fejl ( 45 cm fra min skærm )
Avatar billede donleavy Nybegynder
17. januar 2008 - 00:30 #1
Er det Windows, der kommer med en fejlmeddelelse, eller er det en Adobe-dialogboks?

Du skal i øvrigt have Intel-chip for at kunne bruge de nye Premiere-version. (Eller AMD med SSE (Streaming SIMD Extensions) emulering i BIOS)
Avatar billede ranni Forsker
17. januar 2008 - 14:02 #2
Så er jeg ude i noget jeg ikke har forstand på, de tekniske ord siger mig intet.
Jeg afinstl Element 6 og inst Premiere så den virkede OK.
Så inst. jeg 6 eren, den virkede-- men så var Premiere uvirksom med en Adobe fejlmelding.
Under al Adobe instl. er forbindelsen til mit externe drev forsvundet et par gange, men det er lykkes at finde det ved at benytte maskinens medfølgende CD dog ikke nu- jeg kæmper videre.
Adobe anbefaler at bruge Quicktime,det er vel ikke den der laver fejl--?
Avatar billede ranni Forsker
18. januar 2008 - 12:43 #3
Efter 32 forsøg lykkedes det at få både Premiere 4 og Element 6 til at køre.
Hvad jeg gjorde den 32. gang, som jeg ikke gjorde de 31 andre gange ved jeg ikke,
Quicktime var og er ikke instl. endnu, om det er den, der laver uro vides ikke og jeg tør næsten ikke afprøve det.
Externe drev fik jeg ikke til at køre hverken med medfølgende CD eller hentning af drivere forskellige steder--- men ved at afbryde 240 v til drevet m e d  USB stikket
tilsluttet tændte PC`er.
Som så mange andre gange før, simpel løsning, når alt andet ikke vil.
donleavy:
Send et svar, du prøvede da at hjælpe.
Avatar billede donleavy Nybegynder
21. januar 2008 - 14:12 #4
Godt du fik det til at virke. ODB - okkult databehandling