Avatar billede nicolai32 Nybegynder
15. januar 2008 - 21:48 Der er 6 kommentarer

Søger opgaver/projekter

Vi er en lille og ny virksomhed, som lige er startet. Vi producerer webdesigns og CMS til nogle af nettets laveste priser.

Vi er pt. ikke kommet igang med noget arbejde endnu, så hvis du har en drøm der skal realiseres eller bare en firmaside, så kontakt os endelig!

Vi har vores egen hjemmeside, hvis du skulle være interreseret: www.yoursolution.dk

Her kan du læse om information omkring firmaet, hvad vi producere og hvilke muligheder du har.

Du kan også kontakte os direkte herfra, hvis du allerede skulle være interreseret. Nedenstående er vores kontaktinformation:

Email: webmaster@yoursolution.dk
Mobil: 60 14 19 10
Hjemmeside: www.yoursolution.dk
Avatar billede mccookie Seniormester
15. januar 2008 - 22:11 #1
Jeg har ikke lige nogen projekter til dig....

Men jeg syntes at du lige skulle bruge 5 min på, at sikre at alle jeres links virker ;o)

///McCookie
Avatar billede keysersoze Guru
15. januar 2008 - 22:31 #2
og på at læse ekspertens regler :)
Avatar billede sonnic Juniormester
16. januar 2008 - 00:15 #3
Hej nicolai32
Jeg syntes det er friskt med et nyt initeritiv, det handler jo om at komme frem på banen og få sælge sine "varer"
Men som Mccookie skriver er det nok vigtigt at teste jeres side så alle jeres link virker, det virker heller ikke betrykkende at i ikke har styr på jere freams i menuen "kontakt os"
På den igen og held og lykke med jeres kommende multicenter firma. :)

Hilsen Villy
Avatar billede studious_design Nybegynder
16. januar 2008 - 02:51 #4
Hej Nicolai,

Synes I skal holde øje med www.projektopslag.dk - vi arbejder løbende på at få det ud til folk, der netop kan bruge denne form for portaler.

Ønsker I nogle gode råd, projektvejledning eller eventuel kommunikationsarbejde udført til jeres nye virksomhed, så er I meget velkommen til at kontakte os.

Med venlig hilsen    Emil Larsen

Manager, Studious Design

[T]: 24 81 56 81
[M]: info@studiousdesign.dk
[W]: www.studiousdesign.dk
Avatar billede nicolai32 Nybegynder
16. januar 2008 - 15:36 #5
Vi byggede jo designet op igår, så der er stadig småfejl. Og med hensyn til ekspertens regler, så kan jeg ikke huske dem, men da jeg så andre tilbød sig, gjorde jeg det også bare..

Troede det var lovligt ^^
Avatar billede mccookie Seniormester
16. januar 2008 - 16:10 #6
Hej Nicolai32

Jamen, så har du da lidt at se til i weekenden ;o) Altså med de småfejl..

Keysersoze skriver at du skal læse ekspertens regler og det er der også grund til kan jeg se.

http://www.eksperten.dk/regler.phtml

2. Regler for brug af Eksperten.dk

1.6:
gøre reklame for andre websider, med mindre det foregår som relevant svar i et spørgsmål. Det er heller ikke tilladt at skrive links til egne websider som del af ens signatur.

7.5:
køb/salg af varer og tjenesteydelser (gælder alle former for varer og tjenesteydelser, dvs. både materielle ting og immaterielle som f.eks. bannerplads og websteder) - Papkassen.dk kan eventuelt benyttes til det formål.
Ved forsøg på køb/salg af ulovlige ting (herunder også hælervarer) vil IDG Danmark videregive de oplysninger til Politi eller relevante myndighed, der er nødvendige, for at de kan forfølge sagen.

Bare lige til orientering..... ellers godt gået at du springer ud og tilbyder dine services på et bredt fagligt forum

///Henning