Avatar billede que Nybegynder
14. juni 2001 - 13:20 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

kan ikke slukke pc efter installation af win2000

Efter jeg har instaleret windoes 2000 pro upgrade, vil pcéren ikke slukke når jeg beder den om det.
jeg gør som jeg altid har gjort men det lyder som om at pceren prøver at boote men kører bare videre. det eneste der hjælper er at slukke på stikkontakten.

Er der nogle der kan greje den

på forhånd tak
que
Avatar billede retaxes Nybegynder
14. juni 2001 - 13:23 #1
Jeg tror du skal ind i bios og sætte din APM til der, har du prøvet det.
Avatar billede simonvalter Praktikant
14. juni 2001 - 13:26 #2
prøv at holde power knappen inde i et stykke tid .. 5 sek ..
Avatar billede que Nybegynder
14. juni 2001 - 13:49 #3
da det er et atxkabinet burde det ikke være nødvendigt at slukke pceren på powerknappen eller hva...?
Avatar billede retaxes Nybegynder
14. juni 2001 - 13:53 #4
Når du lukker win2k skal den helst standse hele menageriet, jeg tror du skal ind i din bios under powermanagement og stille di APM.
Avatar billede goulduck Nybegynder
14. juni 2001 - 13:58 #5
Kontrol panel -> Poweer options -> APM ... aktivere APM.
Avatar billede que Nybegynder
14. juni 2001 - 18:01 #6
Jeg sidder på arbejde og har ikke prøvet jeres forslag endnu så .......
QUE
Avatar billede simonvalter Praktikant
14. juni 2001 - 23:06 #7
med win2k skal du bruge powerknappen i nogen sekunder hvis du ikke har slået APM til som goulduck siger