Avatar billede hansjacob Nybegynder
15. januar 2008 - 08:21 Der er 7 kommentarer

Reklamefinancieret SMS gateway

Hej,

Jeg har lavet en reminder tjeneste, hvor jeg også kunne tænke mig at sende remindere ud via sms. Men idet min tjeneste bliver gratis, er jeg ikke tosset med at skulle betale penge for sms'erne - det ville jo så være et tab for mig.

Er der nogen der kender til en gratis sms gateway? Den kunne sagtens være reklamefinancieret. Dvs. jeg ville kun få ~60 tegn til rådighed og resten var så afsat til reklame.

Venlig hilsen Jacob
Avatar billede panzer Nybegynder
15. januar 2008 - 16:18 #1
Jeg tvivler på at du kan finde en sådan løsning. Jeg tilbyder en SMS og MMS gateway via smsPR.dk. Med den gateway kan du overtaksere SMS beskederne, så modtageren fx. kommer til at betale 0,75 kr. for at modtage reminder. Så har du ingen udgifter.

Du kan se mere på www.smspr.dk/?Page=Produkter/SMS_Gateway
Avatar billede hansjacob Nybegynder
15. januar 2008 - 17:14 #2
Hmmm, jeg tvivler på jeg kan få mine kunder til at betale 0.75 for en reminder....

VH Jacob
Avatar billede panzer Nybegynder
15. januar 2008 - 18:11 #3
Alternativt kan du selv reklamere i dine reminders. Men så skal du også ud og finde sponsorerer.
Avatar billede hansjacob Nybegynder
15. januar 2008 - 19:33 #4
Det var ikke en helt tosset ide. Det vil jeg tænke lidt over.

Tak for hjælpen.

Jeg lader lige spørgsmålet stå åbent for at se om der er nogen der har andre ideer.

VH Jacob
Avatar billede it-dk Nybegynder
15. januar 2008 - 23:04 #5
Du kan evt se en smsgateway her - http://www.unitspeed.dk/produkter/smsgateway.htm
Den er godt nok ikke gratis men billigere.
Avatar billede smsnerds Nybegynder
18. januar 2008 - 12:00 #6
Det er svært at finde nogen der tilbyder gratis SMS, hvis du gør så husk lige at dele oplysningen med os andre.

Såfremt du ender med at skulle købe SMS til påmindelser, som jeg selv gør idag, så kan jeg da godt komme med en anbefaling:

Den her online SMS gateway: www.cpsms.dk - De har billige SMS priser og en masse gode features. Den store fordel af at der ikke er nogen oprettelse eller månedlig licens, man betaler kun for de SMS'er man sender. Ved at oprette et gratis demologin her www.cpsms.dk får du 10 SMS'er til at teste systemet med.
Avatar billede hansjacob Nybegynder
19. januar 2008 - 07:54 #7
Den der cpsms er rigtig god, så hvis du vil have point, spliff-junior, må du lige give et svar!