Avatar billede skovhjem Nybegynder
14. januar 2008 - 18:43 Der er 1 kommentar

Vindows Vista Home - Lydproblem.

Hjælp, man er squ ikke ret klog

Når jeg skal høre lyd gennem mine creative højtalere/ingen i skærmen.

Får jeg lyd fra windows programmerne og andre.

Men vil jeg høre/se en Dvd/Cd - Intet !
Men vil jeg høre internet radio - Intet !
Men vil jeg høre musik, jeg har liggende på PC'eren - Intet.

Hvad gør ORIGINALEN (MIG) galt ?
Avatar billede popsy Novice
14. januar 2008 - 19:44 #1
Sæt noget musik eller lignende på.
Dobbeltklik den lille højttaler ved siden af uret.
Nederst i det lille vindue der popper op, er der et link der hedder mixer, klik på det.

Herinde kan du så styre de forskellige ting der giver lyd på din pc. De står der kun hvis de er i brug, derfor skal du have musikken i gang.

Jeg gætter på der er skruet ned for noget derinde.