Avatar billede jdlindstroem Nybegynder
14. januar 2008 - 16:44 Der er 7 kommentarer

Mobilt Internet til bærbar. hvor?

Hej..

Jeg mangler mobilt internet til en bærbar. Telia er ude med deres elendige tilbud om Flatrate til 299,- om måneden, men når man læser det med småt, så er det sørme kun flatrate indtil 10 Gb pr. måned. Det er da ikke Flatrate!

Så jeg leder efter en leverandør som er mere seriøs end Telia. Helst Flatrate eller også et bedre tilbud end Telias. Faktisk vil jeg tage et matchende tilbud, bare de er ærlige i stedet for at fuske og skrive ting med småt, der bliver dyre i længden.

Jeg handler af princip ikke hos TDC, da de i forvejen står rigeligt i vejen for at bredbånd bliver udbredt i DK.
Avatar billede ladyhawke Novice
14. januar 2008 - 18:33 #1
har du kigget på 3?
Avatar billede dmcn Praktikant
15. januar 2008 - 08:40 #2
Jeg sidder netop nu i toget mellem Høje Taastrup og København H og er online med min N95 med 3-abonnement og dertil et 3Bredbånd-abonnement. Det betyder, at jeg altid har min personlige 512 kbit linje til rådighed, så længe der er dækning - hvilket der er overraskende mange steder.

Så vidt jeg ved har 3 ingen begrænsning på båndbredden (indenfor rimelighedens grænser) - jeg er i hvert fald ikke stødt på den. Prisen er 199,- og inkluderer frit forbrug, både på 3's net samt når den roamer til TDC's net. Desværre er adgangen via TDC's net begrænset til GPRS-hastighed, men det fungerer nu alligevel glimrende.
Avatar billede jdlindstroem Nybegynder
15. januar 2008 - 16:36 #3
Hej..

Jeg takker for interessen og vil overveje 3. En ven er lige faldet for deres tilbud på mobiltelefoni til 400 kr. om måneden og ubegrænset taletid etc. Kan være et godt bud. Har bare en fornemmelse af af 3 er dyrt, men altså 200 om måneden lyder ikke dyrt.

Tak igen.. Vender tilbage med mine symbolske point, men giver da lige også andre 'chancen' for at få dem ;)
Avatar billede ladyhawke Novice
15. januar 2008 - 17:55 #4
ok, her et svar, hvis du kan bruge oplysningen til noget
Avatar billede jdlindstroem Nybegynder
21. januar 2008 - 11:55 #5
Hej, hvis I vil have jeres symbolske point, så skal I være velkomne, vi køber nok hos 3. Jeg aner bare ikke lige, hvordan jeg skal give jer pointene. Og tak for hjælpen.
Avatar billede ladyhawke Novice
21. januar 2008 - 12:21 #6
det kræver vi lægger et svar, som jeg egentlig prøvede tidligere uden held, jeg tager en tur mere... :o)
Avatar billede dmcn Praktikant
21. januar 2008 - 12:38 #7
Boing. :)