Avatar billede djdikarl Nybegynder
13. januar 2008 - 14:38 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Hvordan kan ma se hvem der har blokeret en

Hvordan kan ma se hvem der har blokeret en??

Mener at der findes et program der kan vise det, men kan ikke huske hvad det hedder.

Nogle der kan hjælpe?
Avatar billede popsy Novice
13. januar 2008 - 15:10 #1
http://msn.blocked.nl/
Der er lidt at prøve med.
Avatar billede keysersoze Guru
13. januar 2008 - 15:27 #2
heh - var det lige det første der poppede op efter en søgning på google? Mig bekendt findes det ikke - det tætteste man kommer er services der skader mere end de gavner.
Avatar billede popsy Novice
13. januar 2008 - 16:29 #3
Næh, den der virker, jeg har før brugt den, og havde den i foretrunke :)
Men kan godt se den ligger godt i google også :D
Avatar billede popsy Novice
13. januar 2008 - 16:31 #4
Altså, man skal selvfølgelig lige forstå at den ikke kan se om man er blokeret. Det den gør er at den checker om personens konto er online. Hvis den er det, og du ikke kan se den i din msn, ja så må du jo være blokeret ;)
Avatar billede keysersoze Guru
13. januar 2008 - 17:09 #5
nu ved jeg godt at det ikke er mig der har stillet spm - men hvilken mener du så virker? har prøvet de tre links på siden og intet resultat på nogen af det.
Avatar billede popsy Novice
13. januar 2008 - 17:32 #6
Det er link 2 jeg tidligere har benyttet mig af, og den virker faktisk fint nok :)

Læg lige mærke til denne tekst: NOTE THAT IT WON'T WORK IF THE PERSON HAS THE PRIVACY OPTION "Only people on my Allow List can see my status and send me messages" SET !!!

Det er jo logisk at din onlinestatus så heller ikke kan broadcastes til en webside, når det er valgt at den kun må vises til dem du har godkendt ;-)

Dette script er jo ikke spor anderledes, end det der på mange hjemmesider kan fortælle om admin er online i en im-klient.
Avatar billede popsy Novice
13. januar 2008 - 17:37 #7
Her er et hurtigt screenshot, der viser min adresse som online. Det er symbolet ud for den røde pil der viser status, som det også er beskrevet på siden.
http://www.vaskeblog.dk/online.bmp
Avatar billede djdikarl Nybegynder
13. januar 2008 - 20:53 #8
Hmmm synes ikke rigtigt der er noget af det på siden http://msn.blocked.nl/ virker. :(
den viser at jeg er offline selv om jeg er online
Avatar billede popsy Novice
13. januar 2008 - 22:06 #9
Så har du valgt at kun vise din onlinestatus til de kontaktpersoner du har godkendt.
Funktioner/Indstillinger/Beskyttelse af personlige oplyninger...
Avatar billede keysersoze Guru
17. januar 2008 - 19:12 #10
det er endnu ikke lykkedes mig at finde en eneste hvor dette virker på - hvilke indstillinger skal jeg ikke kunne sige, men meget bevendt er den trods alt ikke :)
Avatar billede popsy Novice
17. januar 2008 - 21:45 #11
Keysersoze> Nej det lyder ikke til den er meget bevendt for dig, men i og med at du ikke har stillet spørgsmålet er det vel egentlig irrelevant!?

Jeg har bevist at den virker, du har endda fået et screenshot, og så er der ligesom ikke rigtigt mere jeg kan gøre, at du ikke kan finde ud af det er ikke mit problem :)

Jeg gider ikke bruge mere tid på det her spørgsmål nu, det var ligesom spørger jeg forsøgte at give en løsning her, ikke dig!
Avatar billede keysersoze Guru
17. januar 2008 - 22:29 #12
Nu er det jo ikke forbudt for andre at kommenterer et spørgsmål så længe det er relevant i tråden og irrelevant mener jeg bestemt ikke det er. Jeg har desuden heller ikke bedt om at du skal hjælpe mig på nogen som helst måde så gider du ikke gøre noget ved mine kommentarer kan du jo bare lade være - for andre besøgende i denne tråd er det vel heller ikke uvæsentligt hvad andres erfaringer med en mulig løsning er.
Avatar billede popsy Novice
18. januar 2008 - 00:11 #13
Næh, det er bestemt ikke uvæsentligt, man kan jo bare håbe at andre besøgende, i modsætning til dig, gider læse sig til hvad forudsætningerne er for at det virker.
Avatar billede keysersoze Guru
18. januar 2008 - 07:28 #14
Er du bange for ikke at få point eller hvad drejer det som om siden du alligevel gider blive ved med at bruge tid på mine kommentarer. Hvis der er en eller anden der har blokeret mig er der formentlig en grund til det - og er der en grund til det hjælper det formentlig ikke meget at sende en besked til vedkommende og lige bede om en ændring i indstillingerne så jeg kan se status på vedkommende. Min succes-rate på personer der i hvert fald ikke har blokeret mig er 0% og tvivler på at den var meget højere hvis jeg kendte nogle der havde blokeret - så er det selvfølgelig fint at du kan komme med eksempler der virker, men det ændrer vel ikke ved det faktum at det åbenbart langt fra er en løsning der kan bruges til særlig meget.

... men lad nu spørger om at bedømme det i sin pointgivning og på samme måde andre eventuelle besøgende af tråden.
Avatar billede popsy Novice
18. januar 2008 - 11:38 #15
Utroligt som du kan provokere, heldigt jeg ikke gider ned på det plan :)
Avatar billede chriz7913 Nybegynder
05. februar 2008 - 18:05 #16
Ved godt spørgsmålet er lukket, men prøv et program der hedder amsn - der kan du se hvem der har blokeret dig eller slettet dig:
Download fra http://www.amsn-project.net/