Avatar billede cazbar Nybegynder
13. januar 2008 - 12:06 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Full screen Image viewer

Jeg står og skal bruge en viewer der virker lige som den her:

http://www.blizzard.com/blizzcon07/gallery.shtml#g11.0

hvor kan jeg finde noget ligenden? Billederne skal ikke være så stor bare 600x800
Avatar billede ffn Nybegynder
13. januar 2008 - 12:14 #1
Lightbox, må være det du tænker på?

http://www.huddletogether.com/projects/lightbox2/
Avatar billede cazbar Nybegynder
13. januar 2008 - 12:52 #2
Ja lige præcis men det her script er bedre og mere som det jeg ledte efter, 1000 tak
Avatar billede cazbar Nybegynder
13. januar 2008 - 15:54 #3
Nu bruger jeg det script på en ifram side, så scriptet virker kun inden iframen men jeg vil have den til at virke på hovedsiden, er dette muligt?
Avatar billede ffn Nybegynder
13. januar 2008 - 15:58 #4
du må putte kode i den frame hvor det ønskes at det køres fra... .generelt er frames noget gammelt pjat...
Avatar billede cazbar Nybegynder
13. januar 2008 - 16:17 #5
Ja iframes er noget gammelt pjat men jeg har ikke lavet websites i 2 år og jeg bruger iframes da jeg har styr på - jeg ved at jeg måske skulle bruge div tags  men har ikke styr på hvordan. Har du evt. et link til en side hvor Div tag forklares meget simpelt.