Avatar billede senik4u Nybegynder
11. januar 2008 - 02:38 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvordan skaffer jeg min papirkurv tilbage på skrivebordet?

Efter en geninstallation af Windows XP SP2 ville jeg lige ændre baggrundsbilledet på skrivebordet men så forsvandt min papirkurv og det er noget træls at skulle tømme den via Stifinder.

Er der nogen der har en ide til hvordan jeg får den frem igen?
Avatar billede vejmand Juniormester
11. januar 2008 - 03:10 #1
Avatar billede Slettet bruger
11. januar 2008 - 04:42 #2
når det er nu er efter en geninstallation, kan det jo være at du lige havde glemt at du har lavet dette i den tidligere installation ;)

højre klik på processlinjen->egenskaber->fanebladet menuen start og vælg klassisk version af menuen start
Avatar billede gratis Nybegynder
11. januar 2008 - 12:48 #3
du ka hente denne regfil og køre den, "Replace/Repair the Recycle Bin in Windows XP"
linie 64 http://www.kellys-korner-xp.com/xp_tweaks.htm
Avatar billede senik4u Nybegynder
11. januar 2008 - 16:26 #4
Gratis hvis du giver et svar får du point :-)
Avatar billede gratis Nybegynder
11. januar 2008 - 19:49 #5
Hej senik4u, jeg samler ikke på point, så gi dem til vejmand da han også har lagt et rigtigt svar :o)
Avatar billede vejmand Juniormester
11. januar 2008 - 21:00 #6
Ellers snupper du dem bare selv igen, du bestemmer.  :-)
Avatar billede senik4u Nybegynder
12. januar 2008 - 01:38 #7
Ok here goes