Avatar billede ahumle Nybegynder
11. januar 2008 - 00:22 Der er 3 kommentarer

Hjælp mig med at fjerne irriterende lyd

200 point på højkant;

Når jeg trykker tre gange hurtigt efter hinanden på knapperne på mit tastatur, kommer der en meget irriterende biplyd. Jeg har ellers aktiveret lydprofilen 'Ingen lyde'.

Hvordan deaktivere jeg den lyd?

Jeg har en ibm thinkpad z61e, windows vista

-ahumle
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
11. januar 2008 - 11:07 #1
det er bunkortet der larmer, advarer..tror ikke du kan slå det fra.
Men hvis, så er det i bios du skal kigge, og slå det fra.
Avatar billede ahumle Nybegynder
11. januar 2008 - 12:41 #2
Okay. Jeg har højttalere slået til, så jeg får et chok hver gang det sker. Det viser sig desuden kun at være ved nogle af knapperne - vist nok dem placeret omkring midten af tastaturet. En der kan deaktivere den via bios er genial - anyone?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
11. januar 2008 - 13:17 #3
se selv i bios,...men som sagt, tror jeg ikke det er muligt.