Avatar billede suckz Nybegynder
14. juni 2001 - 08:46 Der er 93 kommentarer og
2 løsninger

Mote Internationel

Som de fleste ved, åbner Mote Internationel snart.
(Yderligere info senere)
Men Mote Internationel har slået sig sammen med flere firmaer nu. Så vi kunne godt bruge et nyt navn.
Meget gerne en forkortelse som f.eks. TDC, MSN og så videre. Der er åben for alles slags navne.
Der kan godt være flere der for point. Og smider i et prof logo med til det navn det bliver kommer der 500 point oveni.

På Forhånd Tak !

Vi regner med at ansætte mange af ekspertens brugere eftersom de er fremtiden:
Timeløn:
Under 16 - 55 kr.
Over 16  - 60 kr.
Over 18  - 90 kr.
Dette er kun en start.

Mote Internationel - Alt hvad du skal bruge...

Med Venlig Hilsen
Daniel K Gustavsen
Mote Internationel (Not Regi)
Avatar billede nil.dk Nybegynder
14. juni 2001 - 08:48 #1
*griner højt*
Avatar billede nil.dk Nybegynder
14. juni 2001 - 08:49 #2
1: lær at stave til International
2: 90 kr!!!! for hvad?
Avatar billede suckz Nybegynder
14. juni 2001 - 08:51 #3
Internationel det er ikke på dansk det er på eng.
Avatar billede Slettet bruger
14. juni 2001 - 08:51 #4
*loool*

I har altså ikke engang et domæne? WTF is this bull?

Wow, kan næsten ikke vente til jeg får 90 kr. i timen! Det er kun 210 kr. mindre end jeg får nu..hehe..
Avatar billede nil.dk Nybegynder
14. juni 2001 - 08:52 #5
suckz >> Det er også med \"a\" på engelsk.
Avatar billede Slettet bruger
14. juni 2001 - 08:53 #6
suckz> Du skal altså også have engelsk undervisning? International staves ens på dansk og engelsk...Fat en ordbog og kom tilbage når du er tør bag ørene..
Avatar billede suckz Nybegynder
14. juni 2001 - 08:53 #7
JA men for du det bare for at sidde på din flade anus. Det er et arbejde hvos du møder op.
Avatar billede suckz Nybegynder
14. juni 2001 - 08:53 #8
hvos = hvor
Avatar billede nil.dk Nybegynder
14. juni 2001 - 08:53 #9
Avatar billede suckz Nybegynder
14. juni 2001 - 08:54 #10
Nope det betyder faktisk ikke helt det samme.
Avatar billede Slettet bruger
14. juni 2001 - 08:55 #11
suckz (meget sigende navn sucks = stinker/sutter)

Jeg har desværre kun tid til at arbejde efter studierne, og jeg har ikke lyst til at få 90 kr i timen. Vil meget hellere blive hvor jeg er, og få 300 kr i timen...
Avatar billede suckz Nybegynder
14. juni 2001 - 08:55 #12
Jeg har overtaget brugeren . Og Mote var fra Mote.dk
Avatar billede nil.dk Nybegynder
14. juni 2001 - 08:56 #13
mote AKA dalzki AKA pikost
Avatar billede tommyf Nybegynder
14. juni 2001 - 08:56 #14
Nil.dk >> Havde også lige fundet den side ;o)
Men hvis du skulle være interesseret (Nil) så ansætter jeg dig gerne til 95kr./timen.
Tdaugaard kan få 100kr./timen
ErikJakobsen... 98kr./timen
Lyder det ikke meget fordelagtigt?
*lol*

el_barto >> Hvor arbejder du nu? Du kan selvfølgelig også få 98kr./timen.
Avatar billede nil.dk Nybegynder
14. juni 2001 - 08:57 #15
sucksz >> Hvad er det du vil \"ansætte\" os til?
Avatar billede nil.dk Nybegynder
14. juni 2001 - 08:57 #16
tommyf >> Jeg gider sgu ikke hvis jeg ikke får ligeså meget som TD *GG*
Avatar billede tommyf Nybegynder
14. juni 2001 - 09:00 #17
Jeg synes det virker lidt underligt at betale efter alder, og ikke kvalifikationer - det er vel ikke som flaskedrenge?
Avatar billede suckz Nybegynder
14. juni 2001 - 09:01 #18
VI mangler ikke noget lige nu og hvis vi kunne snakke normalt herinde isstedet for at svine til.
\"Mote Internationel\" HAr købt Netverden og forhandler både med Tjad.dk (hotellet) og SOUP(HøjHuset) og vi regner med at vi ville ligge de ting ud jeg har netop invisteret 15.000 i et nyt system der er noget helt nyt på nettet. Men jeg forstår godt i har lidt svært ved at tage det alvorligt i nu.

-Daniel
Avatar billede suckz Nybegynder
14. juni 2001 - 09:03 #19
Det er en arbejdsplads.
Og intet er bestemt i nu.
Avatar billede nil.dk Nybegynder
14. juni 2001 - 09:03 #20
Hvad er Netverden/Tjad.dk/SOUP ??

Hvad skal vi ansættes til?
Avatar billede Slettet bruger
14. juni 2001 - 09:04 #21
tommyf> Det lyder fristende, men jeg tror jeg beholder mit gig hos DHL danmark...*S*
Avatar billede suckz Nybegynder
14. juni 2001 - 09:06 #22
nil>
Netverden har chatten Netverden (som er nede for tiden)
Tjad.dk har hotellet og
SOUP lavede HøjHuset det gamle og det nye.

OG med hensyn til det andet er det lidt svært at fortælle før vi har siden.
Avatar billede nil.dk Nybegynder
14. juni 2001 - 09:08 #23
Okay, her er et forslag til et navn: MI
Avatar billede suckz Nybegynder
14. juni 2001 - 09:08 #24
Ingen svar til det spm´et ??
Avatar billede suckz Nybegynder
14. juni 2001 - 09:10 #25
Hehe..
Jeg vil også gerne beholde navnet men desværre er jeg ikke den eneste der bestemmer nu. Og de  andre har også nogen gode navne så vi bliver nød til at finde på noget nyt...
Avatar billede nil.dk Nybegynder
14. juni 2001 - 09:11 #26
LZQ

MKL

GHW

TWCH
Avatar billede nil.dk Nybegynder
14. juni 2001 - 09:11 #27
Du kan jo altid sætte Internationel efter *G*
Avatar billede suckz Nybegynder
14. juni 2001 - 09:13 #28
??

Det skal helst være en forkortelse for noget.
Avatar billede suckz Nybegynder
14. juni 2001 - 09:14 #29
hehe
Avatar billede Slettet bruger
14. juni 2001 - 09:14 #30
Internationel Develpemente Grupe

desværre er idg.dk taget...
Avatar billede nil.dk Nybegynder
14. juni 2001 - 09:15 #31
YACS Internationel (Yet Another Chat Site)
Avatar billede nil.dk Nybegynder
14. juni 2001 - 09:15 #32
el_barto >> *LOL*
Avatar billede tommyf Nybegynder
14. juni 2001 - 09:15 #33
NTS Internationel
- The only place where success comes before work is in the dictionary.
Avatar billede nil.dk Nybegynder
14. juni 2001 - 09:16 #34
YACS Internationel
- The only place in the World where we spell International with an \"e\"
Avatar billede madd Nybegynder
14. juni 2001 - 09:16 #35
************

Lige for at sige noget:

Brugeren: Mote/Coze/Pikost/dalzki og nu, suckz er DEN SAMME!

Jeg var så uheldig at møde personen på en internet cafe, og sjovt nok, var det er lille ulækker fyr på 15(?) år, som faktisk blankt indrømmede at han snød her på eksperten....

Så derfor tvivler jeg stærkt på at personen ville være i stand til at udbetale 90,- i timen til folk, da det ca. er hans lommepenge for en uge :)

Med mindre at jeg er HELT galt i byen, skal man nok ikke tage denne person seriøst, da alle hans tidligere brugere allerede er blevet slettet..!

/Mattias
Avatar billede suckz Nybegynder
14. juni 2001 - 09:16 #36
Hehe
Avatar billede tommyf Nybegynder
14. juni 2001 - 09:16 #37
nil.dk >> YetAnotherChatSite, den er faktisk god...
Man kunne bygge et tema op omkring det :o)
Avatar billede nil.dk Nybegynder
14. juni 2001 - 09:18 #38
madd >> Den havde vi regnet ud *GGG*
Avatar billede madd Nybegynder
14. juni 2001 - 09:19 #39
Hehe, jupper... ;-D
Avatar billede tommyf Nybegynder
14. juni 2001 - 09:19 #40
madd >> Har på fornemmelsen at det er deromkring - 15 er nok ikke helt ved siden af. Om der overhovedet er skudt 15000kr. ind i projektet? Hvem ved.
Avatar billede suckz Nybegynder
14. juni 2001 - 09:20 #41
Fuck hvor er du smart, men du var sq ikke så smart da jeg så dig.
Jeg er ikke pikost.
Og jeg har pengene i orden. Bare fordi du er en fatig fucking LoZeR som kun tør snakke herinde fordi du er bange for at vi ser der og dine briller på størelse med STOREBÆLTBROEN (Hvilken er pæn lang) så lad dog vær med at spille dum..!!

Avatar billede madd Nybegynder
14. juni 2001 - 09:20 #42
suckz > siger sætningen : \"Snart starter verdens bedste internet firma! Mote A/S! Kender I deres telefon nummer? \" dig noget? *gg*
Avatar billede suckz Nybegynder
14. juni 2001 - 09:21 #43
JepZ jeg er 16.
Og i kan kontakte Netverden. Og høre om jeg har købt deres chat.
Avatar billede madd Nybegynder
14. juni 2001 - 09:22 #44
Desuden er du røv dårlig til CS... :)

Hvilken side var det nu du var webmaster for? suspekt.dk ? Kan ikke lige huske det..
Avatar billede tommyf Nybegynder
14. juni 2001 - 09:23 #45
suckz >> Tjek lige dit eget sprogbrug, det er ikke til din fordel. En person over 18 ville sjældent udtaler sig sådan - i sær ikke når han forsøger at kapre kunder/programmøre.
Avatar billede suckz Nybegynder
14. juni 2001 - 09:24 #46
Mote A/S var ulovligt eftersom man skal være registreret..

Det spm blev lavet da jeg startede på Eksperten kendte de ikke og tænkte jeg lige så godt kunne snyde..!! Så fandt jeg ud af hvad det gik ud på.
Avatar billede nil.dk Nybegynder
14. juni 2001 - 09:25 #47
suckz og madd >> Hold lige sproget på et niveau hvor vi andre kan følge med *GG*

suckz >> Hvor meget har du givet for fimaet SOUP (for de ser rimelig professionelle ud)?
Avatar billede suckz Nybegynder
14. juni 2001 - 09:25 #48
Jeg forsøger ikke at ansætte nogen af jer det var et tilbud hvis nogen manglede et eftermiddags job. Der er sq massere af arbejdere derfor er lønnen heller ikke højere til dem der bliver ansat gennem Eksperten.
Avatar billede madd Nybegynder
14. juni 2001 - 09:26 #49
nil.dk > sorry, men fyre som ham giver mig en dårlig smag i munden *g*
Avatar billede nil.dk Nybegynder
14. juni 2001 - 09:26 #50
suckz >> Hvis din første indskydelse var at snyde.. tror du så vi har lyst til at blive ansat hos dig? Mon så ikke du ville snyde med lønnen/pensionen/feriepengene/ATP/Arbejdsmarkedsbidrag/forsikring etc. ???
Avatar billede suckz Nybegynder
14. juni 2001 - 09:27 #51
Ja de er meget Prof og jeg har heler ikke købt den i nu vi forhandler stadig..
Se den nye udgave af chatten på www.n.dk
Avatar billede suckz Nybegynder
14. juni 2001 - 09:28 #52
Er jeg nu også dårlig til CS hvem b´var det nu der lå på sidste Madd og hvem er det nu der har vundet alle konkurrencerne untagen 1 ??
Avatar billede nil.dk Nybegynder
14. juni 2001 - 09:28 #53
madd >> ok *S*
Avatar billede suckz Nybegynder
14. juni 2001 - 09:29 #54
Dette  sted er et \"SPIL\" en hjælpeside for folk. det er bare et internetsted som Solutions2all kan du virkelig forbinde det med virkligheden.
Avatar billede madd Nybegynder
14. juni 2001 - 09:31 #55
suckz > jeg lå nr 1... Jeg har vundet 3 konkurrencer(20 timer) ,så lidt svært hvs du har vundet alle undtagen en :)

SÅ vidt jeg husker lå du ikke på sidste, men et godt stykke derned af :-P
Avatar billede suckz Nybegynder
14. juni 2001 - 09:32 #56
Jeg skal nok styre mit sprog men se det fra min sysnsvinkel:
Det der sidder en f****** fessor der hedder madd man har set ham og grint af ham. Så nu sidder han og spiller så smart fordi han ved en computer hvor ingen kan se ham.
Avatar billede tommyf Nybegynder
14. juni 2001 - 09:33 #57
suckz >> Hvad snakker du om? Et \"SPIL\"?
Og hvem snakker du til?
Avatar billede suckz Nybegynder
14. juni 2001 - 09:33 #58
Alle dem jeg har været til .. Undtagen 1
Jeg har vundet medlamsskab 2 gange nat og masser af timer.
Avatar billede suckz Nybegynder
14. juni 2001 - 09:35 #59
Sjovt madd jeg kan godt huske du lå på sidste næsten hele tiden og kom med alle de dårlige undskylninger. Næste gang du er dernede så skriv at du kan nakke alle fra [A.k.A] og se hvad de skriver.  du er ikke engang bedre end X
Avatar billede madd Nybegynder
14. juni 2001 - 09:36 #60
Men suckz, nu hvor du siger at vi har spillet cs, indrømmer du jo også at du snyder da du hed CoZe da du spillede, hvilket din tidl. bruger her på eksperten hed..!

Desuden er det jo en fordel at ha\' lidt \"deroppe\", hvilket denne diskussion ikke tyder på at du har.. *gg*

/Mattias
Avatar billede suckz Nybegynder
14. juni 2001 - 09:36 #61
Tommyf> Det var svaret på - Hvis din første indskydelse var at snyde.. tror du så vi har lyst til at blive ansat hos dig? Mon så ikke du ville snyde med lønnen/pensionen/feriepengene/ATP/Arbejdsmarkedsbidrag/forsikring etc. ???
Avatar billede suckz Nybegynder
14. juni 2001 - 09:38 #62
Undskyld jeg ikke griner jeg har det lidt dårligt..
Jeg er ikke CoZe [A.k.A]-Syndrom er CoZe og ejer af Suspect.dk
Avatar billede suckz Nybegynder
14. juni 2001 - 09:39 #63
Hvis du er så perfekt Madd hvordan kan det så være du aldrig er til fest eller får Fisse.. ?
Avatar billede madd Nybegynder
14. juni 2001 - 09:41 #64
*GGGG*

Du er da for mærkelig.. Sig mig, sidder du og spionere foran mit vindue? For hvis du gjorde, tror jeg ikke du ville sige ovenstående ...

Avatar billede suckz Nybegynder
14. juni 2001 - 09:42 #65
Jeg smutter. Men tak for hjælpen : el_barto, nil.dk, tommyf og ikke mindst madd.

15 point til nil.dk (fordi han var den eneste der svarede)

Avatar billede roger Nybegynder
14. juni 2001 - 09:43 #66
Shit hvor er det lamt det her :D........
Avatar billede suckz Nybegynder
14. juni 2001 - 09:43 #67
Igen en smart bemærkning fra \"No Pussy\"
Avatar billede roger Nybegynder
14. juni 2001 - 09:43 #68
Ups jeg vil også komme med et svar.....

skal hedde WANNABEE
Avatar billede suckz Nybegynder
14. juni 2001 - 09:44 #69
Hehe
Avatar billede suckz Nybegynder
14. juni 2001 - 09:45 #70
5 point til roger for dagen joke.
Avatar billede tommyf Nybegynder
14. juni 2001 - 09:45 #71
suckz >> Kan du selv fornemme hvor seriøs du virker?
Først snyder du på experten (ilde set). Derefter begynder du at disutere om hvem der er bedst til CS - og ikke om du derefter begynder at diskutere (svine til) hvad Madd laver i weekenderne?
Avatar billede nil.dk Nybegynder
14. juni 2001 - 09:46 #72
Det er virkelig en professional forretningsmand der snakker om fisse og Counter Strike *GGG*

JEG FÅR POINT !!!!! JOBUIIII
Avatar billede suckz Nybegynder
14. juni 2001 - 09:46 #73
eller ikke laver..
Avatar billede madd Nybegynder
14. juni 2001 - 09:46 #74
suckz > http://www.clan-aod.dk/default.asp?dest=tagwall&show=wall kig så under \"link\"... Tror du selv at vi vil linke til dig? Haha.. :) *GG*

Avatar billede suckz Nybegynder
14. juni 2001 - 09:48 #75
Hvordan vill du skrive det hvis en nar som madd kom ind og spillede dum..!!

Så er det vel godt at jeg kun arbejder der.

Avatar billede suckz Nybegynder
14. juni 2001 - 09:49 #76
og ??
Avatar billede tommyf Nybegynder
14. juni 2001 - 09:54 #77
suckz >> I hvert fald ikke begynder at snakke om fisse og hvem der er ringest til Counter-Strike...
Prøv at forestill dig nogle sjove møder I kunne få = mudderkastning.
Avatar billede suckz Nybegynder
14. juni 2001 - 16:44 #78
igen--Dette  sted er et \"SPIL\" en hjælpeside for folk. det er bare et internetsted som Solutions2all kan du virkelig forbinde det med virkligheden.
Avatar billede tommyf Nybegynder
14. juni 2001 - 16:49 #79
Hvorfor snakker du om spil? Og selvfølgelig kan jeg forbinde det med virkeligheden, du tilbyder os jo danske kroner som efter min opfattelse er ret virkelige... det samme er de mennesker du sviner til.
Avatar billede suckz Nybegynder
14. juni 2001 - 17:07 #80
mudderkastning?
Avatar billede tommyf Nybegynder
14. juni 2001 - 17:10 #81
Metafor.
Avatar billede parazite Nybegynder
14. juni 2001 - 20:31 #82
tommyf : Pas nu på du ikke bruger for avancerede ord. For en person, der ikke engang kan stave til International, så er metafor måske lidt for svært.

Hmmm... this is a service brought to you by Parazite:

metafor [metaZfoOr] subst. -en, -er, -erne 1. et udtryk som beskriver noget med ord der ellers bruges om noget andet, fx i udtrykket et hjerte af sten e metaforisk ! meta+for ¯ græsk metaphorá \'overføring, transport\' ¯ metá \'hen til, iblandt, efter\' + en afledning af phérein \'bære\'
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
14. juni 2001 - 21:37 #83
Jeg har lige siddet og skidt en stor snebold i et forsøg på at i falde om af grin!
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
14. juni 2001 - 21:42 #84
IKKE at flade om af grin... hehe
Avatar billede parazite Nybegynder
14. juni 2001 - 21:42 #85
Flade? *hehe*
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
14. juni 2001 - 21:43 #86
ARGH! Jeg må være dybt rystet af det her *G*! jeg mener FALDE!! *G*
Avatar billede suckz Nybegynder
15. juni 2001 - 09:13 #87
Fuck Hvor er i til grin...
Men det må være sejt at kunne spille smart herinde når i ikke er en skid i virkligheden.
Avatar billede suckz Nybegynder
15. juni 2001 - 09:15 #88
Men jeg tilgiver jer.
I må ha´ haft en meget hård barndom.
Avatar billede tommyf Nybegynder
15. juni 2001 - 09:23 #89
Suckz >> Det kan godt være dette kommer som et schock for dig, men du kan ikke en skid, og tror at folk vil arbejde (næste) gratis for dig.
Du er 15 og går mist op i hvem der er bedst til Counter Strike, det skulle undre mig om det lykkeds for dig nogensinde at lære lidt om programmering - ligegyldig hvad vil du aldrig kune få din egen virksomhed, det har du for lidt hjerne til, det er rystende at se så lidt diplomatisk forståelse fra en der tror han skal til at lege arbejdsgiver.

Du går sikkert med en drøm om at blive milionær uden at lave noget, men jeg kan godt forsikre dig om at det aldrig sker. Det kræver hårdt arbejde før du kommer nogen steder, og helt ærligt... det tror jeg sgu ikke du gidder - du ender nok i bunken af mennesker der troede at internettet var noget der bare skulle tømmes for penge.

Nu kan jeg jo ikke afgøre om du har haft en hård barndom (da du med dene kun 15år ikke er over den endnu).
Avatar billede parazite Nybegynder
15. juni 2001 - 10:18 #90
tommyf : Så, ødelæg nu ikke suckz\' drømme. Knægten skal da have lov til at drømme om Mote Internationel... ;)

suckz : Good luck kid - see ya around.
Avatar billede intersurf Nybegynder
15. juni 2001 - 15:29 #91
Avatar billede tommyf Nybegynder
15. juni 2001 - 16:52 #92
Utrolig sigende sætning - var det dine inderste tanker du slap ud der?
Avatar billede suckz Nybegynder
15. juni 2001 - 22:35 #93
Til din infomation har jeg flere penge nu end du får gennem hele dit liv. Ved mindre du får et kæmpe firma.

Og hvis du ikke har lagt mærke til det er spm´et lukket. Så kom over det.

-lukker og slukker-

(men i stopper nok ikke jeres barneleg i nu)
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
15. juni 2001 - 23:05 #94
suckz :

Jamen det er da godt for digat du har mange penge! Det vil de fleste nok gerne have. Må man spørge hvor du så har alle de penge fra?
Avatar billede madizone Nybegynder
18. juni 2001 - 21:35 #95
suckz > hahahahahah. Jeg kan passende bruge et citat fra Buzz Lightyear(Toystory) om dig \"You are a strange little man, and I feel sorry for you\".

MHT til din side : jo den er pæn - hvis du flytter dit firma til Polen, så kan du sikkert finde nogle roehakkere som vil arbejde i dit firma til din timeløn. Vent - hvis du flytter firmaet til Polen, så skal firmaet have nyt navn og domæne. Så kan du jo passende kalde firmaet ReMote.pl