Avatar billede kwudo Nybegynder
09. januar 2008 - 21:29 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Tjene penge online?

Hej alle sammen :)

Jeg tænkte på om der er nogen af jer der tjener penge online, ikke kun med reklamer på jeres hjemmeside, men andre metoder, der ikke har med hjemmesider og gøre?

- Hvor henne?
- Hvad laver i?
- Hva tjener i?
Avatar billede a1a1 Novice
09. januar 2008 - 22:01 #1
de svar vil jeg da også gerne se...
(tror ikke de kommer)
google adwords, de giver lidt hvis du har en side der "kan bruges" og har relevant content.
Avatar billede a1a1 Novice
09. januar 2008 - 22:02 #2
dating og porno, kan også give en indtjening
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
09. januar 2008 - 22:18 #3
youtube..har ikke selv prøvet, men har læst om det.
måske man kan finde svar her..?
http://youtube.com/results?search_query=make+money+on+youtube
el.-> http://youtube.com/results?search_query=make+money+on+internet
Avatar billede tobiassen Nybegynder
09. januar 2008 - 23:33 #4
betting, poker, generalt spil
Avatar billede arne_v Ekspert
10. januar 2008 - 00:39 #5
Generelt: hører du om en god måde at tjene penge over nettet på, så overvej hvorfor
100 millioner kinesere ikke har kastet sig over den - er det fordi du ejer 7 vigtige
patenter og har en PhD i afsætning, så lyder det interessant - hvis der ikke er nogen god
grund, så regn med at at det er fup og fidus.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
10. januar 2008 - 08:47 #6
Hvor henne: http://bux.to/
Hvad laver I: Klikker og kigger på hjemmesider.
Hvad tjener I: Foreløbig 25 cent i alt

Hvis du vil være med til at tjene penge på den måde så skriv mig ind som referer, så tjener jeg lidt på dig.

Eller rettere: helt ærligt - lad være. Men een af de hjemmesider, de reklamerer for er http://www.djkassassin.com/ og det ser ud til at være helt anderledes store beløb, hmm. Eller...

Jeg må give Arne V ret - der findes ikke nemt tjente penge, i hvert fald ikke for store penge.

Kan du noget, og har du evner en smule over gennemsnittet, så måske. Fornylig tjente jeg $25 på et eller andet freelance-site i USA på at sætte et mellemrum i et regulært udtryk. Opgavestilleren skulle bare have vidst, at der er horder af hjælpere på eksperten.dk, der vil gøre det gratis, haha.
Avatar billede tobiassen Nybegynder
10. januar 2008 - 09:56 #7
haha, box.to er da til grin, hvis du er "free member" skal du vente 84 dage for at få udbetalt det du har tjent, haha.. pyramidespil kalder jeg det
Avatar billede triple-x Nybegynder
10. januar 2008 - 11:40 #8
Hvem sagde det drejede sig om nemt tjene penge over nettet? Jeg tror folk herinde er lige lovlig hurtige til at gå i forsvarsposition.

Der er utrolig mange mennesker der lever af internettet som et online medie.

Det kan være fordi du har en portfølje af større sites som enten tjener penge via annoncering, bruger betaling eller lign.

Det kan være folk der har udviklet et koncept som giver en en stor brugerskare og derefter bliver solgt ( nok ikke det man bør statse på :) )

Webshops er vel også en form for online tjente penge.

Men når det er sagt er jeg naturligvis enig med Erik og Arne at nemt tjente penge på nettet er en skrøne, ligesom nemt tjente penge på offline aktiviteter er en skrøne.
Avatar billede kwudo Nybegynder
10. januar 2008 - 17:34 #9
kender godt box.to, men har i prøvet at købe members tror jeg det hedder?
Avatar billede lzs Nybegynder
10. januar 2008 - 18:36 #10
Du kan eventuelt prøve at kigge her http://www.onlinerigdomme.dk/ men det er nu ikke noget jeg hverken benytter eller har lyst til at benytte :D
Avatar billede a1a1 Novice
10. januar 2008 - 18:48 #11
lzs ;o) det kunne være at de skulle have et stavekursus (jeg er dog ikke perfektt)..

Du for muligheden for at invester i aktie og valuta handel
Avatar billede a1a1 Novice
10. januar 2008 - 18:49 #12
Her for du muligheden for at købe og sælge med minnuters mellemrum
Avatar billede arne_v Ekspert
10. januar 2008 - 19:31 #13
Det lyder som et Henrik Bruhn web site.
Avatar billede a1a1 Novice
10. januar 2008 - 19:56 #14
han har da ellers en "god" ranking på google ;o)))))

http://www.google.dk/search?hl=da&q=%22Henrik+Bruhn%22&meta=

røvere er der mange af
Avatar billede kwudo Nybegynder
10. januar 2008 - 21:05 #15
tror sku heller ik jeg har lyst til at benytte lzs, for ja lyder som et projekt henrik bruhn kunne have lavet, og ærlig talt kan der ikke være tale om gode projekter der (;
Avatar billede lzs Nybegynder
10. januar 2008 - 21:57 #16
Som sagt er det langt fra noget jeg anbefaler :D
Avatar billede kwudo Nybegynder
24. oktober 2009 - 17:37 #17
svar
Avatar billede omahazeeya Nybegynder
25. maj 2013 - 06:04 #18
Ja, jeg gør videresalg (online) for at tjene penge. Jeg tjener mere end $ 250USD/month ved at gøre videresalg forretning. Jeg fik forhandler konto fra http://www.goresellers.com/. og tjene ved at sælge domænenavne, hosting planer, SSL-certifikater osv. Dette er en af ​​de sikkert online business.You kan gøre denne forretning fra dit hjem selv. Du behøver ikke at bruge mere tid for denne virksomhed. Bare bringe kunden for din videresalg virksomhed. De leverer meget god kundeservice og support.
Avatar billede sommerdk Nybegynder
29. april 2014 - 13:50 #19
Hejsa,

Her en god mulighed for at tjene penge helt gratis via klik på annoncer.
http://www.neobux.com/?r=lidtekstra

Har skrevet en guide til de interesseret her:
http://livskampe.blogspot.dk/2014/04/tjene-penge-online-pa-nettet.html

Held og lykke :-)