Avatar billede webtee Nybegynder
14. juni 2001 - 00:47 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Telefon- & Kunde-support og/eller det operative område

Hej

Jeg funderede over om nogen kunne bruge min arbejdskraft indenfor overskriftens områder?

Her er en præsentation:

Jeg er en frisk mand på 28 år, som søger nye spændende udfordringer indenfor IT-området. Hvis der skulle være en ledig stilling indenfor kundesupport eller det operationelle område i Deres virksomhed, så vil det være mig en glæde at høre fra Dem. Jeg er positiv overfor at videreudvikle mig løbende, og kunne på sigt ønske at certificere mig indenfor Microsoft produkter.

3 ord der kort kan skitsere min person, er pligtopfyldende, struktureret og samarbejdsvillig. Jeg er typen der arbejder hårdt for at opnå den professionalisme, der kræves i det job jeg bestrider. Jeg er også klar til at tage min fritid i brug, for at videreuddanne mig. Jeg er indstillet på at arbejde i et team, hvor der er travlt og kræves en høj stress tærskel.

Seneste erhvervserfaring indenfor IT-området:
Jeg startede i en lille virksomhed med 4 ansatte, og som udviklede sig til en virksomhed med 32 ansatte i løbet af 4 år. Nu er virksomheden en af landets førende PC-leverandører til erhvervsmarkedet. Jeg startede i produktionen som PC bygger, hvor aftestning af hardware og software også var en af arbejdsopgaverne. Med et grundigt produktkendskab, skiftede jeg efter 2 år til teknisk afdeling. Her medvirkede jeg til opstart af en ny reparations afdeling. I denne afdeling fik jeg yderligere ansvarsområder som udvikling af arbejdsprocedurer, reparationsflow, telefonsupport og oplæring af nye ansatte. Samarbejdet foregik primært mellem 2 PC reparatører yderligere, 2 teknikere, og 1 person i returvareafdelingen.

Lige siden PC’en kom frem, har det haft min store interesse. I dag benytter jeg stadig meget af min fritid på IT-området. Mit udstyr og programmer holdes jævnligt opdateret med nyeste version. Jeg har draget stor fordel af at benytte ”Learning by doing”, til at skabe et dybdegående kendskab indenfor Windows baserede styresystemer og software.

Jeg har gennemført en 3-årig uddannelse på udvidet niveau, på Handelsskolen (HG & HHX). Efter det 1. år på Handelsskolen, fik jeg mulighed for at tage på et udlandsophold i 1 år til London, England. Hele året tilbragte jeg sammen med en engelsk jødisk familie som handicaphjælper, og var med på deres ferieophold i Frankrig, Spanien og 2 måneder i Israel. Sideløbende deltog jeg i et 3 måneders studie på The Hampstead Garden Suburb Institute, London. Her lærte jeg skriftlig engelsk, og mødte andre nationaliteter. Jeg gik i gang med Informatikassistent uddannelsen på Århus Købmandsskole. Efter ½ år fik jeg tilbudt et job, og sprang derfor fra uddannelsen.

Jeg håber at denne korte introduktion, har vakt Deres interesse for en eventuelt uddybende samtale, om et fremtidigt job i Deres virksomhed.
Avatar billede benne2k Nybegynder
14. juni 2001 - 00:48 #1
U got the spirit :)
Avatar billede well_r Nybegynder
14. juni 2001 - 01:39 #2
Cool - du har sq sjælen i det :o)
Avatar billede jelzin101 Praktikant
14. juni 2001 - 01:48 #3
Thumbs up. held og lykke.
Avatar billede webtee Nybegynder
14. juni 2001 - 09:05 #4
Hej igen ;-)

TAK for Jeres opløftende kommentarer :-)

Jeg bør nok lige tilføje, at jeg søger job omkring Silkeborg, Århus, Viborg, Herning, Horsens området. Er det lidt fra dette vil jeg da gerne høre det alligevel, men cirka i disse områder.
15. juni 2001 - 13:13 #5
Prøv f.eks. at kontakte
www.scr.dk
www.i-consult.dk
eller andre humanressource firma\'er, de skaffer forbindelse mellem virksomheder og jobkandidater.
Avatar billede webtee Nybegynder
15. juni 2001 - 13:15 #6
TAK det lyder jo perfekt... :-)
15. juni 2001 - 13:19 #7
Avatar billede webtee Nybegynder
15. juni 2001 - 13:26 #9
Aldeles perfekte værktøjer! :-)

Sidder der en arbejdsgiver der mangler min arbejdskraft, så er direkte henvendelse hertil velkommen! :-)
15. juni 2001 - 13:30 #10
webtee - Jeg tror, at det giver mere, at kontakte nogle af de firmaer, som lever at finde jobs til folk, som f.eks.
www.scr.dk
www.i-consult.dk
www.computerpeople.dk

eller en ny

http://www.adecco.dk/
Avatar billede webtee Nybegynder
15. juni 2001 - 13:35 #11
OK Flemming Dahl, det lyder rigtig godt! :-)

Ved du lige umiddelbart om det er gratis at benytte disse, da de måske tjener via virksomhederne?
Ellers kan jeg også selv finde ud af det, kun hvis du lige står og ved det. ;-)
15. juni 2001 - 13:41 #12
Det er helt gratis. Disse firmaer får penge fra de virksomheder, hvor til de finder folk.

Endnu en http://www.ressourcecenter.dk/
Avatar billede webtee Nybegynder
15. juni 2001 - 15:07 #13
Det er jo en perfekt mulighed! :-)
Avatar billede webtee Nybegynder
21. juni 2001 - 01:47 #14
TAK for hjælpen! :-)