Avatar billede ronrondk Nybegynder
09. januar 2008 - 16:51 Der er 2 kommentarer

MSN kontakter til Facebook.com

Hey jeg er som mange andre røget på den bølge med at ha en bruger på Facebook.com. Men jeg har et problem med at tilføje alle mine MSN kontakter automatisk derinde da jeg har en mail der slutter på noget andet end det de lige understøtter derinde (domæner).

Men man kan så gemme sine MSN kontakter til en fil og uploade den fil til Facebook og så finder den automatisk kontakterne derinde.. Men sjovt nok understøtter Facebook ikke den filtype (*.ctt) som MSN anvender... Hva faen gør man så??? :-(

Er der nogen der har har samme problem eller har prøvet noget lignende og fundet en løsning?
Avatar billede ronrondk Nybegynder
09. januar 2008 - 16:55 #1
Jeg har forresten prøvet at finde en måde at smide mine MSN kontakter over i MS Outlook da man så kan eksportere adressekartoteket derfra og smide over i Facebook for den filtype understøtter de vist.. MEN.. det er heller ikk lykkes mig at finde ud af det :-(
Avatar billede ronrondk Nybegynder
11. januar 2008 - 14:22 #2
Nå så fandt jeg sgu selv en løsning i denne tråd:

http://newz.dk/forum/tagwall/importere-friends-fra-msn-til-facebook-74211

ikk lige den nemmeste løsning men det virker da.. :-)