Avatar billede farmerstbt Nybegynder
09. januar 2008 - 12:26 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Live/online tegne program

Hej

Jeg bruger meget tid på spil som f.eks. Lord of the rings online, og er kommet til et punkt hvor tingene bliver rigtigt svært at forklare så alle 12 eller 24 spillere kan forstå hvad der egentligt foregår.

Derfor tænkte jeg på om der ikke findes et slags "Jørgen clevin" Live tegneprogram, hvor jeg kan uploade et baggrunds billede og de 11 andre spillere logger på programmet og jeg kan dermed tegne på billedet hvordan slaget skal slås!

Jeg ved at der findes et sådant program til Counter-strike som hedder css strats, men det er alt for indviklet og fikseret på css.
Det jeg mangler er et simpelt live paint program hvor folk logger på og ser hvad jeg tegner, mens jeg tegner det, eneste programmet skal kunne er at lægge et baggrundsbillede som alle kan se.

Findes dette program og er det i så fald gratis?
Avatar billede dotcom1 Nybegynder
09. januar 2008 - 12:46 #1
Skype (www.skype.com) har en mulighed, hvor man kan hente et ekstramodul, som muligvis kan det, du søger: https://extras.skype.com/122/view
Avatar billede dotcom1 Nybegynder
15. januar 2008 - 12:27 #2
Kan det bruges?
Avatar billede farmerstbt Nybegynder
15. januar 2008 - 13:18 #3
Ja det ser fint ud tak for linket.
Hvis du sender et svar får du dine point
Avatar billede dotcom1 Nybegynder
15. januar 2008 - 14:28 #4
Kommer her, men tag de fleste selv - 200 pts. er alt for meget. :)
Avatar billede chazeftw Nybegynder
23. juli 2012 - 15:57 #5
Kan være du kan finde noget yderligere her:
www.tegneprogrammer.dk