Avatar billede birgerdk Nybegynder
08. januar 2008 - 17:36 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Har problemer med tasterne i chat vinduet i messenger.

Sidder her ved min kæreste bærbar og er lidt "lost"..

Hun har fået trykket på nået så når man er i chat vinduet kan man ikke skrive æ ø å.

Der er ingen problemer i windows hvis jeg feks. åbner en word dokument eller nået og heller ikke hvor man indtaster email adresser på dem man vil have på sin messenger ?

Hvis der er nogle der kan hjælpe ville jeg blive meget glad :-)

Venlig hilsen
Birger J.
Avatar billede amews_aj Nybegynder
08. januar 2008 - 19:15 #1
Der er sikkert skiftet til engelsk tastaturlayout.
Der er en genvej til at skifte, og jeg mener det er Alt+Shift (i XP)
Ellers klik på det lille "EN" nede til venstre for msn ikonet.
Avatar billede birgerdk Nybegynder
08. januar 2008 - 21:01 #2
Har været inde og kigge i tastatur i kontrol panel og det står ok..

skulle måske lige skrive at der køres vista på den bærbar :-)
Avatar billede birgerdk Nybegynder
09. januar 2008 - 15:05 #3
Vi har fået det til at virke, det var skrift typen der var blevet rodet med :-)