Avatar billede steak Nybegynder
07. januar 2008 - 19:45 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

hjælp med køb på pc-huset.dk.

Hej.
jeg har købt en Samsung syncamater 226bW og det er ved at være en månede siden. efter flere forsøg har vi ikke kunne få fat på dem. jeg kan se de har trukket pengene men der er stadig ikke kommet nogen skærm !! er der nogen som ved hvad jeg kan gøre ved det ?

har læst på google at jeg ikke er den eneste som har haft det problem.

Mvh
Morten Gregersen
Avatar billede phuc69 Juniormester
07. januar 2008 - 19:49 #1
Hej Morten, hvis du har betalt med dit dankort går du bare til din bank. De tilbage fører så dine penge.
Avatar billede arne_v Ekspert
07. januar 2008 - 20:29 #2
F.eks. http://dotnetforum.dk/blogs/soren.olesen/archive/2006/03/25/69902.aspx

Hvis du har brugt plastic kort saa kan du faa pengene igen.
Avatar billede steak Nybegynder
16. august 2008 - 13:53 #3
....
Avatar billede arne_v Ekspert
16. august 2008 - 23:29 #4
Det var jo så også en måde at lukke et spørgsmål på.
Avatar billede phuc69 Juniormester
17. august 2008 - 11:59 #5
Hørt Hørt