Avatar billede fredsgaard Nybegynder
06. januar 2008 - 22:18 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvordan tester jeg stabiliteten på min forbindelse ?

Er der nogen som ved hvordan jeg kan teste stabiliteten på min internet forbindelse ?

Altså om jeg kører stabilt med nettet forbundet hele tiden, eller om der kommer en eller anden form for udslag i forbindelsen ?
Avatar billede kebrjo Nybegynder
06. januar 2008 - 22:44 #1
Her kan du hente et program
http://bredbaandsmaaleren.it-borger.dk/
Avatar billede fredsgaard Nybegynder
06. januar 2008 - 22:58 #2
ja, den måler min hastighed, og det er ikek det jeg har brug for. Jeg har brug for at teste stabiliteten
Avatar billede renehfrederiksen Nybegynder
06. januar 2008 - 23:19 #3
Stabiliteten kan du måle ved at ping'e vedvarende. Kommandoen (jeg formoder du bruger Windows af en art) er ping -t. Øvrige parametre kan du se på følgende link: http://www.computerhope.com/pinghlp.htm

Held og lykke.
Avatar billede leif Seniormester
07. januar 2008 - 00:11 #4
Har du problemer eller er det bare ren og skær "nysgerrighed" ?
Avatar billede leif Seniormester
07. januar 2008 - 00:13 #5
Det kan være flere ting som er nede når du ikke kan komme på nettet. Det kan være din router som skal genstartes, det kan være problemer lokalt på din computer, det kan være problemer med din ISP og meget andet.
Avatar billede fredsgaard Nybegynder
07. januar 2008 - 00:15 #6
leif <-- Det er når jeg spiller Diablo 2 online så kører min forbindelse rent ud sagt ad H til, men i alle andre programmer og spil kører det 100%
Avatar billede leif Seniormester
07. januar 2008 - 00:18 #7
Et problem kan så være din router.

Nu spiller jeg ikke selv Diablo 2, men hvis den åbner mange forbindelser ud af til så kan det være routeren som ikke kan håndtere et stort antal forbindelser.