Avatar billede champfan Praktikant
05. januar 2008 - 15:54 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvordan henter jeg podcast med min SanDisk Sansa e250?

Jeg har downloaded iTunes, men programmet vil ikke finde min SanDisk Sansa e250 MP3 afspiller. Øv...

I flere år har jeg brugt MusicMatch Jukebox (nu Yahoo Jukebox), men med den kan jeg ikke finde et plugin, som kan hente podcasts.

Hvad gør man? Er der nogen, som kan give et forslag? Mange tak...
Avatar billede bobdylan Nybegynder
06. januar 2008 - 12:43 #1
Prøv evt Juice. Det er gratis og virker både til PC, Mac og Linux. Du kan finde den her:
  http://juicereceiver.sourceforge.net/index.php
Husk også at tjekke www.podhead.dk ud. Her har vi samlet et arkiv over alle danske podcast.

Venlig hilsen
Marc
podhead.dk
Avatar billede champfan Praktikant
07. januar 2008 - 00:43 #2
Tak for hjælpen. Jeg har hentet Juice og den fungerer. Super  :-)