Avatar billede skynet Nybegynder
05. januar 2008 - 12:56 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Gratis firewall

Søger et program der spøger om F.eks. "må nero have lov til at gå på nettet"

Bruger selv Sygate 5.5 men installeret Netlimiter 1,3 men hvad jeg kan se kan jeg ikke selv vælge hvad der har lov til at gå på nettet.

Måske kan jeg bare forsætte med netlimiter og så installere et program der kan styre min trafik til nettet.

Er der noget I kan anbefale??
Avatar billede ole_madsen Ekspert
05. januar 2008 - 13:53 #1
Den mest populære er Checkpoints ZoneAlarm... - den kan i hvert fald det du spørger om: http://www.zonealarm.com/store/content/catalog/products/sku_list_za.jsp?dc=34std&ctry=DK&lang=da
Avatar billede japping Nybegynder
05. januar 2008 - 14:20 #2
Jeg har kørt sygate i flere år og min opsætning gør det du ønsker ved alle programmer.

jeg har aktiveret følgende under security

enable driver level ...
NetBios prot....
anti-app...
allow token....

hjælper det ?
Avatar billede skynet Nybegynder
05. januar 2008 - 15:16 #3
ole madsen: den virker rigtig godt, lige præcis det jeg ønsker..
Tak for hjælpen, smid et svar.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
06. januar 2008 - 10:06 #4
Der er svar her...