Avatar billede hvem Nybegynder
05. januar 2008 - 00:35 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Windows laver en fejl

Hejsa

Når jeg vil ind og se mine foto eller film som jeg har lagt på både harddisk H: og E: kommer den besked op, og lukke det vindue ned, hvorfor ved jeg ikke, så derfor spørger jeg her.

"Besked om forhindring af datakørsel - Microsoft Windows"
"Windows har lukket dette program for at hjælpe med at beskytte din computer."

"Navn: Windows stifinder"
"Udgiver: Micrisoft Corporation"

også står der "luk meddelelse"

"Forhindring af datakørsel hjælper med til at beskytte din computer"

Hvad kan der være galt??
Avatar billede off-line Nybegynder
05. januar 2008 - 01:13 #1
Prøv at højreklikke på denne computer/egenskaber/avanceret øverste indstillinger,
og se under forhindring af datakørsel. Der skal kun være markering i øverste rubrik.
Avatar billede hvem Nybegynder
05. januar 2008 - 10:29 #2
Det er der os... Men den gør det stadig
05. januar 2008 - 11:18 #3
Lige en hurtig ->

Prøv denne kommando for at rette fejlen:

Indsæt din WindowsXP Cd i drevet
Luk det vindue som popper op.

Gå i start - kør - skriv: sfc /scannow
Tast enter
Windows Cd skal ligge i drevet under denne kommando.
Du vil ikke få en tilbagemelding om noget er rettet.
Det mellemrum mellem sfc / skal være der.
Avatar billede off-line Nybegynder
13. januar 2008 - 14:33 #5
Hvis du ikke gider lukke dine spørgsmål, skal du ikke regne med, at
nogen vil hjælpe dig igen.
13. januar 2008 - 17:23 #6
- nemlig -
Avatar billede hvem Nybegynder
04. marts 2008 - 21:03 #7
I skal jo først lige et svar, før jeg kan gør det, ikke sandt
04. marts 2008 - 21:11 #8
Hvad med om DU selv svarer/kommentere tilbage ?
http://www.eksperten.dk/spm/804436
http://www.eksperten.dk/spm/702824
http://www.eksperten.dk/spm/581701

osv...

(Ellers bliver det opfattet som spild af tid at skrive til dig...)
Avatar billede off-line Nybegynder
04. marts 2008 - 21:12 #9
Du har jo ikke bedt nogen om at lægge et svar. Det er dig, som spørger, der hvis
du mener, at have fået brugbar hjælp, skal bede nogen eller nogle, om at lægge et
svar. Hvis du ikke har fået noget du kan bruge, kan du bare selv lægge et svar.
Avatar billede hvem Nybegynder
13. januar 2011 - 23:07 #10
tak