Avatar billede devil-kid Nybegynder
13. juni 2001 - 21:03 Der er 4 kommentarer

Diablo 2

Hej. Jeg er en ny Diablospillere. mit problem er at jeg kun kan spille i directdraw2D. når jeg udfører videotesten står der at jeg også kan vælge directdraw 3D så markerer jeg det og trykker ok. men så hvis jeg udfører testen igen står den stadigvæk på 2D. så jeg kan ikke aktivere 3D. kan i hjælpe mig?
/devilkid
Avatar billede nicolair Nybegynder
13. juni 2001 - 21:06 #1
Husk dette navn der inde:
På Open: DumbledoreDK
På Closed: DumbledoreDK
Avatar billede master_nemo Nybegynder
13. juni 2001 - 21:09 #2
ehhhh....jeg har selv det rpoblem...der er intet at gøre ved det...læs på blizzards hjemmeside under F.A.Q.......
www.blizzard.com (under D2)

/MN
Avatar billede pennywise Nybegynder
17. juni 2001 - 22:27 #3
der er ikke noget at gøre ved det....men der er alligevel ikke den store forskel.....

------=====DIABLO RULES======-------
Avatar billede cooliceman Nybegynder
07. juli 2001 - 18:52 #4
har du de nyeste drivere til dit grafikkort.
hvis du har win2k er det også en mulighed.