Avatar billede moldtech Nybegynder
03. januar 2008 - 22:13 Der er 4 kommentarer

Gobo eller hvad de nu hedder

Jeg kunne godt tænke mig at få et lille stykke grafik sat ind i min hjemmeside således at det fremkommer i Internet explorer øverst i adresselinien, inden urlèn som eksempelvis

www.eksperten.dk
www.tdc.dk
www.google.dk

er der nogen der ved hvad en sådan "karl" hedder, og hvordan man laver den, eller er det noget som webhotellet skal gøre ??
Avatar billede w13 Novice
03. januar 2008 - 22:17 #1
Det hedder et favicon, men Internet Explorer er sjældent særlig god til at vise det på de fleste sites. Du kan dog prøve at lave et her: http://www.htmlkit.com/services/favicon/

Så skal resultatet (favicon.ico-filen) blot lægges i roden af din server.
Avatar billede w13 Novice
03. januar 2008 - 22:18 #2
Ment som svar. =)
Avatar billede moldtech Nybegynder
03. januar 2008 - 22:52 #3
super w13 det virker
Avatar billede w13 Novice
03. januar 2008 - 22:54 #4
Godt. =) Så skal du bare acceptere mit svar her nederst på siden, så lukkes spørgsmålet.