Avatar billede fenrik83 Nybegynder
03. januar 2008 - 18:18 Der er 2 kommentarer

Trådløs surround

Hej

Mit spørgsmål er om det her hjemmebiograf-sæt har trådløse baghøjtalere? Og hvordan kan jeg evt. se det? Og om det overhovedet står nogle steder?

Link: http://www.pioneer.co.uk/uk/products/42/100/42/DCS-363/index.html

Mvh Fenrik83
Avatar billede gree Nybegynder
06. januar 2008 - 01:09 #1
Hvorfor er alle så glade for trådløst ?
Og er det så, så trådløst ?

Hvis der er trådløst, så skal du havde en "tråd" op med 220V, ellers kan du ikke modtage signalet og forstærkeren i højttaleren skal havde strøm.

Hvor stor er forsinkelsen ved at sende og er det IR, så kan du få udfald.

Hvor fedt er trådløse højttalere så ?
Avatar billede djmaster Nybegynder
07. januar 2008 - 13:14 #2
Jeg tror ikke at det du linker til har trådløse baghøjtalere. Da de ikke reklamerer for dem.

Se f.eks. http://www2.shopping.com/xPF-Philips-Home-Cinema-system-DivX-LX8500
Her bliver der reklameret for at der er trådløse baghøjtalere.

Og generelt er jeg overbevist om at producenten selv vil være god til at reklamere for at det er trådløse baghøjtalere. Da det jo er en ekstra feature som de bygger ind i deres system