Avatar billede coolcat Nybegynder
03. januar 2008 - 16:04 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Billedemanipulation - sæt et hovede på en dukke

Jeg er ved at forberede et koncept for præsentation af tøj på nettet. Jeg har et billede af en damemodel (mannequin-dukke) med noget modetøj. Jeg ønsker, at få sat et hovede på dukken. Dvs.
opgaven består i at finde et billede af en rigtig kvindes ansigt/hovede et sted fra (frit valg, men IKKE et animeret ansigt), og så manipulere det på plads på dukken. Jeg ved, det er svært at få det til at se naturligt ud, men det er afgørende vigtigt for opgaven. Dukkens krop skal formentlig have justeret hudfarven lidt for at det matcher hovedet. Du skal altså være ret skrap til billedebehandling.

Mit billedemateriale er en JPG fil, og slutresultatet skal også være JPG. Slutbilledet skal være i samme størrelse som udgangspunktet.

Bemærkninger
- Du behøver ikke at bekymre dig om evt. problemer med opgavsret. Det aktuelle eksempel skal ikke bruges
kommercielt, jeg skal blot have afprøvet, om det her i det hele taget kan lade sig gøre. Jeg kan sende dig billedet på mail, så kan du nævne din pris (send gerne et eksempel på noget, du har lavet).
Avatar billede studious_design Nybegynder
03. januar 2008 - 19:54 #1
Hej :)

Jeg vil da gerne prøve... du kan sende mig en mail med beskrivelsen, og filen. Så kan jeg prøve at få det til at gå op i en højere enhed. Kan også lige sende dit et par eksempler på sammensat elementer jeg har lavet.

Med venlig hilsen    Emil Larsen

Manager, Studious Design

[T]: 24 81 56 81
[M]: info@studiousdesign.dk
[W]: www.studiousdesign.dk
Avatar billede coolcat Nybegynder
03. januar 2008 - 21:23 #2
Okay - jeg sender en mail med billedet og beskrivelsen.
Avatar billede -flow- Nybegynder
04. januar 2008 - 11:38 #3
jeg kan sagtens lave det for dig :)

mulle_nus@hotmail.com
Avatar billede coolcat Nybegynder
04. januar 2008 - 18:03 #4
flow: jeg har allerede igangsat opgaven ved Studious Design. Vil dog gerne have lavet en tilsvarende opgave hos dig (så jeg fremover kender to, der kan lave den slags). Har sendt dig opgaven på mail. Giv besked om du kan løse den.
Avatar billede coolcat Nybegynder
06. januar 2008 - 21:44 #5
Jeg har lavet aftaler med jer begge om billeder, så lad os lukke denne tråd. .
Hvis i lægger et svar, fordeler jeg pointene.
Avatar billede coolcat Nybegynder
06. januar 2008 - 21:45 #6
Nu kom jeg selv til at lægge et svar - prøver lige igen...

Jeg har lavet aftaler med jer begge om billeder, så lad os lukke denne tråd. .
Hvis i lægger et svar, fordeler jeg pointene.
Avatar billede -flow- Nybegynder
06. januar 2008 - 21:50 #7
her er et svar så he he
Avatar billede studious_design Nybegynder
06. januar 2008 - 22:15 #8
Det er helt i orden, giv bare flow pointene... :)
Avatar billede coolcat Nybegynder
07. januar 2008 - 01:01 #9
Øh- det var heldigt at studious er generøs. For jeg kan åbenbart ikke finde ud af at dele pointene. Hvordan gør man det?
Avatar billede -flow- Nybegynder
07. januar 2008 - 11:53 #10
hmm jeg ved det ikke...
Avatar billede helle100 Nybegynder
10. januar 2008 - 16:34 #11
Hej Coolcat

Ikke sikkert du har brug for flere, men hvis du får lyst til at have en 3. i baghånden, kan du altid sende mig en mail.

Mvh Helle
helle100(a)gmail.com