Avatar billede ulle55 Nybegynder
03. januar 2008 - 09:40 Der er 1 kommentar

Deaktiver proxy settings via Domain GPO

Jeg har en del bærbare hvor der er en lokal gpo, som sætter proxy indstillingerne til "Brug script til automatisk konfiguration".
Jeg vil dog gerne have at nogle af dem ikke har nogle proxy indstillinger, det vil jeg gøre med en domain GPO, men hvordan kan jeg lave en "tom" GPO, som jeg kan ligge ud på maskinerne når de logger på, og vil den overrule den lokale GPO?
Avatar billede webcon Nybegynder
27. marts 2008 - 13:07 #1
Du skal lave en OU til de bærbare som ikke skal have proxy-indstillingerne og deri placere de bærbare. Og ja, Domain GPO vil overrule den lokale GPO.