Avatar billede ssundsdal Nybegynder
02. januar 2008 - 20:20 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Fullrate Zyxel & Port Forwarding

Når jeg prøver at komme ind via 192.168.1.1 og jeg derefter logger ind siger den:

Protected Object
This object on the Prestige 2602R-61 is protected

Nogen som ved hvad problemet er ? Har også prøvet med andre internetklienter, og ja er sikker på koden er rigtig virkede før i tiden da jeg havde en Linksys router sat til hvor jeg kørte gennem Min ZyXel...

Håber på nogen kan hjælpe..
Avatar billede kenp Novice
02. januar 2008 - 22:07 #1
prøv at genstarte din router.. også log ind igen.
Avatar billede drgonzo Praktikant
02. januar 2008 - 22:34 #2
er det bare et zyxel modem? Så skal du ind via en anden adr, men du behøver ikke åbne porte. Er det en router så prøv at resette den
Avatar billede kenp Novice
02. januar 2008 - 22:38 #3
det er en router m.m. han har bestilt offenlig ip fra fullrate. så funger den kun som modem
Avatar billede drgonzo Praktikant
02. januar 2008 - 22:59 #4
Avatar billede drgonzo Praktikant
02. januar 2008 - 23:00 #5
hvis den kun fungerer som modem burde det ikke være nødvendigt at åbne porte
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
03. januar 2008 - 00:13 #6
Ja det er også en router, som beskrevet for oven har jeg brugt den før til at forwarde porte på den uden problemer.

Har haft prøvet at genstarter den uden held.

Og jeg kan tydeligt se rundt omkring at den blokerer porte.
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
03. januar 2008 - 00:16 #7
Siden du linker til hjælper mig ikke, ved godt hvordan jeg kan forwarde mine porte. Problemet er at komme ind i den.
Avatar billede drgonzo Praktikant
03. januar 2008 - 01:40 #8
kig under internet forbindelser, under standard gateway, det er routerens adresse. Password må du kigge i manualen efter. Er der ikke en reset knap (som regel lillebitte og skal trykkes ind med en nål) hold den inde indtil alle lamper i routeren lyser
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
03. januar 2008 - 10:03 #9
Jeg har haft genstartet min router (trykket på den lille knap til dioderne slukkede) og koden kender jeg godt. hos fullrate er det den samme som ens login til ens selvbetjening på deres site.
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
03. januar 2008 - 15:28 #10
Problem løst.

Fullrate uploadede ny firmware til min router.