Avatar billede zamorano Nybegynder
02. januar 2008 - 12:05 Der er 5 kommentarer

Netradio virker ikke

Jeg har en bærbar computer med Vista på, og har tidligere hørt netradio (p3).
Jeg har brugt DR's egen afspiller, og en afspiller til sidepanelet.
For 2 uger siden stoppede jeg med at kunne høre netradio, dog kan jeg stadig høre TV2 radio.
Uanset hvilken afspiller jeg bruger, starter den med at buffe/indlæse, men slår forholdsvis hurtig over på "stoppet".
Det virker som om jeg ikke kan få forbindelse.
Jeg har prøvet at skrive til DR, men har ikke hørt noget, så nu prøver jeg det bedste forum :-)

Jeg har på fornemmelsen at det er et plug-in der driller, og jeg har prøvet at fjerne RAWFLOW ICD CLIENT, men jeg kan ikke få adgang til Document and Settings mappen, men kan finde den i min brugermappe, her kan jeg dog ikke slette den, som DR, ellers skriver i forbindelse med fjernelse af plug-in'et.

Jeg mindes ikke at have installeret noget særligt, men tror dog at der var en javaopdatering deromkring.

Jeg har også prøvet at bruge Widgets til at høre radio, men samme resultat...

Håber at der er nogen der kan hjælpe...

Lars
Avatar billede falster Ekspert
02. januar 2008 - 13:23 #1
Jeg havde et lignende problem (dog med Xp).

Det var på en pc med flere brugere.

Jeg opgav at få det løst og oprettede i stedet en ny bruger. Denne kunne uden problemer høre DR-netradio.
Avatar billede zamorano Nybegynder
02. januar 2008 - 14:37 #2
Det vil jeg da prøve, jeg har hørt om lignende metoder, men det er da underligt at det er nødvendigt at oprette en ny bruger...
Avatar billede zamorano Nybegynder
03. januar 2008 - 08:32 #3
@ falster.
Det virkede, nu kan jeg høre radio igen, men det var egentlig ikke den løsning jeg var ude efter, men det virker jo, så smid et svar så du kan få point.

Lars
Avatar billede falster Ekspert
04. januar 2008 - 08:39 #4
Jeg skal ikke have p.s for det.

Behold dem bare selv.

Jeg er helt enig med dig i, at det er/var irriterende, at man ikke kunne ordne det for den "ramte" bruger, men at man skal bruge sådan en gummistøvlemetode.
Avatar billede zamorano Nybegynder
07. januar 2008 - 10:14 #5
OK, men jeg lader spørgsmålet stå åbent, hvis der er nogen der finder en løsning...