Avatar billede koonz Nybegynder
01. januar 2008 - 21:28 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Windows-Deling af drev 2

Hej

Jeg kører OS X 10.4.11
Når jeg laver Windows deling får jeg som standard adgang til en folder som er placeret på min primære harddisk.

Er det ikke muligt at angive deling af en folder, der er placeret på en ekstra harddisk jeg har sat i min MAC ?
Avatar billede egonspock Seniormester
01. januar 2008 - 21:44 #1
Det burde være muligt med denne PreferencePane:
http://www.hornware.com/sharepoints/
Det hedder i øvrigt Mac, ikke MAC ;-)
Endelig skal det med at det er blevet væsentligt simplere at dele en enkelt folder i Mac OS X 10.5, så derfor findes der ikke en version af denne systemindstilling til Leopard, som 10.5 også kaldes.
Avatar billede koonz Nybegynder
01. januar 2008 - 22:12 #2
Det var lige det der skulle til ;-)

Vidste egentlig godt det der med Mac og MAC - jeg tror jeg har set dig omtale det et andet sted ;-)
Nå - jeg vil prøve at huske det i fremtiden - tak for hjælpen ;-)