Avatar billede flemming25 Nybegynder
30. december 2007 - 18:53 Der er 2 kommentarer

konvertering Indesign til publisher

Jeg har nogle indesign filer som jeg gerne vil arbejde videre med i publisher.
Kan der konverteres imellem disse formater?
Avatar billede janne123 Nybegynder
13. marts 2008 - 20:21 #1
Ups - mon ikke Indesign kan gemme i de samme formater som Illustrator og PhotoShop?

Så vidt jeg ved, arbejder Publisher ikke med vektorgrafik, så det er vel bare at gemme dem som billedfiler - tiff, jpg ?

I det hele taget er Publisher vist et lidt YT-program - det man starter med, når man skal tage PC-kørekortet - eller tager jeg fejl?
Avatar billede computerlab Nybegynder
26. september 2008 - 20:57 #2
Hvorfor ikke bare lave det færdigt i InDesign?

Mvh
Brian Jørgensen
www.ComputerLab.dk