Avatar billede vipan Nybegynder
30. december 2007 - 18:50 Der er 2 kommentarer

Billeder til Mediacenter.

Hvordan får jeg mine billeder/foto over i mediacenter. De tomme bokse med mappens navn er der, men ingen billeder. Det er digitalebilleder. Har vista home premium
Avatar billede scandal Nybegynder
02. januar 2008 - 13:24 #1
Du skal enten kopiere billederne til mappen, som mediacenteret henviser til, eller du skal tilføje mappen i mediacenteret, så den ved hvor den skal finde billednerne.

Hvilket format er billederne? (jpeg, går jeg ud fra?)
Avatar billede vipan Nybegynder
02. januar 2008 - 17:03 #2
Ja, det er jpeg, de ligger på en eksterndisc men det skulle jo være ligemeget.Jeg har prøvet,men den skriver " der er ikke nogen gyldige billedfiler i denne mappe "