Avatar billede mcwearq Nybegynder
30. december 2007 - 16:37 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

IE 7.0 fryser

I gennemsnit hver 3. hjemmeside jeg går ind på fryser, så jeg må bruge "task manager" for at lukke siden ned.
Jeg har fornemmelsen af at det er et kendt problem i Vista, men har ikke kunnet finde nogen løsning endnu. Kan du?

Med venlig hilsen og godt nytår

McWearq
Avatar billede sascha Nybegynder
30. december 2007 - 17:13 #1
Er dit Vista og IE7 opdateret ?
Har ikke oplevet et sådant problem på mit Vista og IE7
Avatar billede reinelt Nybegynder
30. december 2007 - 17:31 #2
er det sider med flashprogrammer der fryser??
Avatar billede Slettet bruger
31. december 2007 - 09:39 #3
jo det er en kendt fejl i vista. jeg er selv gået væk fra vista ultimate indtil microsoft får rettet alle de irreterende små fejl der er i den. jeg har direct10 grafik kort så denne gode ting der er ved at komme mister jeg jo så

selv om du installerer explorer 7 i win xp stopper den ikke der men kun i vista.

hvis du kigger efter i kontrolpanel under fejl der skal rapporteres vil du også opdage at der ikke er nogen løsning.

jeg prøvede at installere den nye beta 2 service pack til vista og det hjalp også betragteligt. desværre var der en fejl i beta udgaven som der jo som regel er --- den ville have min eksterne harddisk formateret. efter afinstallation læste den igen disken. den er jo vigtig fordi det er en usb fejl.

jeg kan heller ikke forstå man satser så stort på et styresystem der er et makværk og skaber store problemer for microsoft.

om føje tid kommer der en service pack 3 til win xp og den skulle gøre den 10-30 procent hurtigere bl.a på netværk men lad os nu se. testerne burde skrive noget mere om deres erfaringer herinde.

kan du bruge det til noget er det godt men ellers så glem det
Avatar billede mcwearq Nybegynder
31. december 2007 - 10:47 #4
Jeg har installeret alle de opdateringer som Vista selv har foreslået.
Ja, det er typisk sider med Flashindhold der fryser, mens fx min banks hjemmeside med JAVA-apletter osv. aldrig gør det. Microsofts egen update side frøs dog for et øjeblik siden da jeg ville checke for nye opdateringer.
Det kan da være at der er "lys for enden af tunnelen" med SP1 når den kommer i den endelige version.
Avatar billede reinelt Nybegynder
31. december 2007 - 12:46 #5
jeg hopper fra da jeg skal på ferie. godt nytår
Avatar billede sascha Nybegynder
31. december 2007 - 14:56 #6
hvilken Java ver. bruger du?
Avatar billede mcwearq Nybegynder
02. marts 2008 - 12:51 #7
Umiddelbart så tror jeg at have løst problemet ved at afinstallere Skype extentions i IE. Ved et besøg på en hjemmeside der frøs, identificerede Vista Skype som synderen og ved et besøg på Skypes hjemmeside blev det bekræftet at der altså er et problem:
http://share.skype.com/sites/devzone/2007/06/the_skype_addin_for_internet_e.html