Avatar billede mikkelk Nybegynder
30. december 2007 - 10:53 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

Sammenlign to Access databaser?

Er der nogen der kender et godt værktøj til at sammenligne to access-databaser og se hvilke objekter der er i den ene, men ikke den anden osv?
Avatar billede terry Ekspert
30. december 2007 - 11:05 #1
I would think you could use MS Visual Source Safe
http://en.wikipedia.org/wiki/Visual_SourceSafe
Avatar billede terry Ekspert
30. december 2007 - 11:06 #2
Avatar billede terry Ekspert
30. december 2007 - 11:11 #3
this doesnt cost so much but I've never tried it.
http://www.kellermansoftware.com/p-22-accessdiff.aspx
Avatar billede terry Ekspert
30. december 2007 - 11:13 #4
Avatar billede mikkelk Nybegynder
30. december 2007 - 11:16 #5
Mange tak for de gode bud Terry.
Tror dog at VSS er lidt omfattende i forhold til at jeg kun skal bruge det til at sammenligne Access-databaser.
Total Access Detective ligner mere det jeg er ude efter, men er måske lidt dyrt. På den anden side kommer jeg nok til at bruge det så ofte at det er til at leve med.

Men venter lige og ser om der kommer andre forslag.
Avatar billede mikkelk Nybegynder
30. december 2007 - 11:18 #6
AccessDiff - også et godt bud. Nogen der har erfaringer med det?
Avatar billede terry Ekspert
30. december 2007 - 11:21 #7
FMS make very good components and you can also get Suites giving you good rebates.

AccessDiff is free as far as I can see, why not give it a try?
Avatar billede japping Nybegynder
30. december 2007 - 12:49 #8
Jeg har et færdigt system/program som bla. er solgt til kvalitetssikring i en stor dansk medicinal-virksomhed. Programmet skanner 2 Access databaser og udfærdiger en rapport til brugeren.

Sig til hvis du ikke har besluttet dig til et andet program og er interesseret i mit produkt.
Avatar billede terry Ekspert
30. december 2007 - 13:15 #9
Price?
Avatar billede japping Nybegynder
30. december 2007 - 14:47 #10
kr. 1.000,-
Avatar billede terry Ekspert
08. januar 2008 - 18:37 #11
status?
Avatar billede mikkelk Nybegynder
08. januar 2008 - 20:25 #12
Sorry. Jeg endte med at tjekke det igennem manuelt denne gang, men alle dine bud så fornuftige ud og helt sikkert nogle links jeg har gemt, til næste gang behovet opstår.
Japping: Sikkert også et fornuftigt bud, men ikke nødvendigt i denne omgang alligevel.
Avatar billede terry Ekspert
08. januar 2008 - 20:35 #13
Thanks. I'm sure you can download a trial version of the  fmsinc software, so you could give it a try.