Avatar billede mrxanderson Nybegynder
29. december 2007 - 22:39 Der er 1 kommentar

Domains By Proxy

Hej Allesammen.

Jeg er desværre kommet i kløerne på en svindler i New Zealand.

Virksomheden har følgende URL: www.kempsapphire.com

Jeg har tjekket siden igennem whois dog ser det ud til at virksomheden skjler sin info via Domains By Proxy, er der på nogen måde i kan finde noget mere info end det jeg allerede har, det er meget vigtigt da pengene jeg har tabt løber op i næsten 100.000 kr.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
30. december 2007 - 02:24 #1
Se:

http://www.thewholesaleforums.co.uk/forum/supplier-discussion/19517-www-kempsapphire-com.html

Citat:
"I am scrag2 from that review. They are 100% scam. Did Whois and they registered under proxy. They never answer their phone. We had to use the good ol' White Pages to find their real address. If anyone has been scammed please PM me and I will give you their real address so you can hunt them down."

Forklaring på "PM": Private Message, intern besked/post system som man får adgang til, når man har oprettet en bruger i deres forum.

Review'et de snakker om i ovennævnte link:
http://resources.alibaba.com/resources_profile/scrag2.htm