Avatar billede lykke2001 Nybegynder
29. december 2007 - 13:25 Der er 3 kommentarer

Mit Flash blinker!

Mit flash blinker hele tiden, f.eks. bannert på denne side og hjemme siden generelt.. det er som om det kun er når den opdatere eller lignende, men alt hvad der har med Flash at gøre blinker..
Hvad kan det skyldes og hvordan slipper jeg af med det?
Avatar billede andersbro Nybegynder
29. december 2007 - 14:28 #1
Geninstallering af flash player?
http://www.adobe.com/go/gntray_dl_getflashplayer
Avatar billede lykke2001 Nybegynder
29. december 2007 - 16:38 #2
Har jeg prøvet, men uden held.. har endda afinstalleret og installeret på ny, men det gav heller ikke noget...
Avatar billede andersbro Nybegynder
30. december 2007 - 16:10 #3
Sker det i alle browsere? Måske er det browseren, den er gal med...