Avatar billede niklasnedergaard Nybegynder
29. december 2007 - 01:00 Der er 21 kommentarer

Puma sko

Hej alle eksperter.

Jeg har været inde på Puma.com's online shop, og faldt for modelen First Round L i hvid. Men nu har de selvfølgelig ikke min størrelse (eu 43/uk 9) Så nu søger jeg efter samme model i hvid, som på hjemmesiden, i denne størrelse, eller ca. der omkring.

Ville sætte meget, meget stor pris på hvis I kunne hjælpe mig! :)

Mvh.
Niklas
Avatar billede enya Nybegynder
29. december 2007 - 01:18 #1
Kan du ikke sende et link til skoen..? Det gør det nemmere at forsøge at hjælpe..
Avatar billede niklasnedergaard Nybegynder
29. december 2007 - 01:19 #2
Avatar billede thesurfer Nybegynder
29. december 2007 - 04:08 #4
niklasnedergaard> Hehe.. jeg ved ikke om du har lagt mærke til det, men der er en grund til at skoene er så feminine.. :-)

Det er pigesko, og det er derfor svært at få dem i en størrelse større end UK 9 (det der sådan set svarer til 42/43).. :-)

For at gøre dem mere maskuline, ville jeg nok købe dem her, som er hvide med en mørkerød farve:

http://www.your-sneakers.com/product_detail.asp?rid=4163

De skulle angiveligt også kunne fået i sort med guld farve.. som også er lidt feminine.. hold musen over billederne:

http://www2.eshop.puma.com/ProductDirectAction.do;jsessionid=NLOEMECJMNNA?colorStylePK=nGpuHAsrpAZgN9hw9UPGhe-1&headline=High%20Cuts&from=w11R4YYiKelLFwoveUPGhe-142&cpk=FD7IJnNldOkwSXDTQc7G68-601

Udfra dit valg af sko, ville jeg gætte på at du enten går med "hængerøvsbukser", eller "spiller for det andet hold" (lyder bedre på engelsk: "playing for the other team")... :-)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
29. december 2007 - 04:10 #5
Rettelse: større end størrelse UK 6, som svarer til omkring 38.. pigestørrelse, eller fyre med små fødder.. :-)
Avatar billede enya Nybegynder
29. december 2007 - 04:14 #6
Så tror da pokker man ikke kan finde dem under "herre-sneakers"... ;)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
29. december 2007 - 04:19 #7
De sorte er nok pænere end de hvide.. og så er ikke lige så nemt at se at de er beskidte, som de hvide er.. :-)

2 fluer med 1 smæk (eller noget).. :-)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
29. december 2007 - 04:25 #8
Puma Store har dem under "Men > Footwear > Lifestyle > High Cut's > First Round L".

Men ifølge deres "sizing chart", er de hvide fra størrelserne 3.5 - 6 (36-39).. de fleste "men" bruger nok størrelse 41-44..

De hvide med rød kan også fås i størrelsen 6.5 som svarer ca til 40..

Den sorte model findes i størrelserne 4 (37), 12 (47) og 13 (48)...

Hvad er det lige man siger om sorte mænd... de har store fødder osv.. :-)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
29. december 2007 - 04:30 #9
Hvis niklasnedergaard kan leve med at de ikke er helt vide, kan han få den hvide med rød farve til "men"!:

http://www.your-sneakers.com/product_detail.asp?rid=4213

Ja, det er de samme som findes til "ladies":

http://www.your-sneakers.com/product_detail.asp?rid=4163

Men der står altså "men" på det første link og "ladies" på det andet.. så der er forskel.. :-)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
29. december 2007 - 04:35 #10
Det er ærgerligt at man ikke kan tilføje ting til sine indlæg, her på eksperten.dk..

Jeg glemte prisen, som er: Vejl. Pris: DKK 699

I handelsebetingelserne ( http://www.your-sneakers.com/betingelser.asp?cid=34 ) står der:

"Porto/forsendelse (leveringsadresser i Danmark).
Køber du varer i netbutikken (til de vejl. priser), sender vi skoene portofrit til dig"

Men der står også:

Kortgebyr er pt:
Dankortgebyr er 1,45 kr.+0,1%.
For dansk udstedte internationale betalingskort er kortgebyret 1,25 %
For udenlandske betalingskort er kortgebyret 5,75 %.
Alle fakturaer pålægges 29 kr. i ekspedition.
Der kan kun benyttes én rabat- eller kortordning per faktura.

De får tjent lidt ekstra for hvert salg, foruden prisen.. lidt fusket synes jeg..
Så husk lige at læse handelsbetingelserne..
Avatar billede enya Nybegynder
29. december 2007 - 16:34 #11
Fandt disse på en DK-side: http://www.smartguy.dk/butik/VisVare.asp?ID=16433&mid=41 Ved dog ikke om det er de "rigtige"..?
Avatar billede niklasnedergaard Nybegynder
29. december 2007 - 22:21 #12
Mange tak alle sammen for jeres hjælp!

Vejmand > Det er præcis den model, men så vidt jeg kan se sender de skide tyskere ikke til Danmark? Du (eller en af jer andre) kan ikke finde en anden side, med disse sko som sender til Danmark vel? Det ville jeg sætte stor pris på! Og selvfølgelig i min størrelse :)

På forhånd mange tak!
Avatar billede thesurfer Nybegynder
29. december 2007 - 22:52 #13
niklasnedergaard> Du har sikkert lagt mærke til at de fås i mange farver..

Så, spørgsmålet er, skal det absolute være dem i billedet?:

http://i141.photobucket.com/albums/r46/puma_talk/sUntitledImage.png

Hvis du tager de hvid/røde, kan du få dem i din størrelse (faktisk op til 44):

http://www.your-sneakers.com/product_detail.asp?rid=4163

your-sneakers.com er baseret i København, så de sender til Danmark :-)

Hvis du snupper de hvid/lyseblå, kan du få dem i din størrelse (faktisk op til 47):

http://www.smartguy.dk/butik/VisVare.asp?ID=16433&mid=41

smartguy.dk er baseret i Jyderup, Danmark..

Husk at læse handelsbetingelserne mht levering, returnering osv..
Avatar billede niklasnedergaard Nybegynder
29. december 2007 - 23:19 #14
Ja ved jeg godt. Men ja, det skal være de helt vide nemlig.
Ville blive lykkelig hvis I kunne hjælpe! :)
Avatar billede niklasnedergaard Nybegynder
30. december 2007 - 23:57 #15
Stadig ingen der kan finde nogle? :)
Der må da være en ekspert, kom nu ;)
Avatar billede vejmand Juniormester
31. december 2007 - 00:21 #16
Prøv evt. at kontakte "de skide tyskere" pr. e-mail.
Det kan jo være de vil hjælpe dig, det er da et forsøg værd.  :-)

service@otto.de
Avatar billede enya Nybegynder
31. december 2007 - 00:49 #17
Jeps - prøv vejmand's forslag..! Ellers tror jeg du må finde en anden model og/ell. farve..
Avatar billede niklasnedergaard Nybegynder
02. januar 2008 - 12:35 #18
Det har jeg prøvet :)
Avatar billede enya Nybegynder
29. marts 2008 - 05:42 #19
Har du fundet ud af noget...?
Avatar billede enya Nybegynder
04. maj 2008 - 07:14 #20
Er du kommet længere her...?
Avatar billede enya Nybegynder
18. september 2008 - 20:02 #21
Sker der noget her...??