Avatar billede toolmann Nybegynder
28. december 2007 - 21:57 Der er 10 kommentarer

Ingen film

Håber I kan hjælpe mig.
Min søn har købt en bærbar computer hp med vista.problemet er at når han er inde på en side for at se video sekvenser skriver explorer altid at den ikke kan finde hjemmesiden,men vi kan sagtens åbne videoerne på min pc.Ingen problem.Hvad kan der være galt.Gælder bla.fjolletobak.dk
Avatar billede nicolai32 Nybegynder
28. december 2007 - 22:03 #1
Har han Windows media player?

Jeg har også en bærbar med Vista... no problem here :-)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
28. december 2007 - 22:06 #2
har du installeret flash player..??
hvilke sider er det..?
Avatar billede toolmann Nybegynder
28. december 2007 - 22:13 #3
Stort set alle sider hvor han kan se videoer.Han kan godt komme ind på hjemmesiderne
men ikke afspille filmene.Bla fjolletobak.dk-hyggestedet.dk
Avatar billede toolmann Nybegynder
28. december 2007 - 22:14 #4
Han har windows mediaplayer
Avatar billede nicolai32 Nybegynder
28. december 2007 - 22:24 #5
Så tror jeg problemet ligger med flashplayeren, som -bartfreak siger.

Du kan hente den her, hvis det er: http://www.adobe.com/shockwave/download/download.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash
Avatar billede gurly Praktikant
28. december 2007 - 23:38 #6
Jeg tror de andre har ret angående flash
hedder den ikke fjolletobak.com den du tænker på ?
har faktisk tidligere set en bruger her med wista og windows media player instaleret, som af uforklarlige grunde ikke kunne se videoer inde på fjolletobak hvis de lå i windows media format
så hvis ikke i får det til at virke, så fortæl lige om han kan se følgende to sider

http://www.fjolletobak.com/detail.php?type=2&content=19793
(wmv format, bruger windows media player som plugin på siden)

http://www.fjolletobak.com/detail.php?type=2&content=19807#6nMkzLeGawh-1
(flash video, bruger adobe flash player som plugin på siden)
Avatar billede gurly Praktikant
01. januar 2008 - 23:47 #7
respons ?
Avatar billede toolmann Nybegynder
02. januar 2008 - 15:51 #8
Undskyld jeg ikke fik skrevet tilbage.Problemet lå i flashplayeren.jeg takker mange gange for hjælpen.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
02. januar 2008 - 16:21 #9
selv tak..O)
Avatar billede gurly Praktikant
06. januar 2008 - 00:48 #10
toolmann > du skal lige acceptere bartfreak`s svar, ellers får han ikke sine point